اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در ایام تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جوار آستان امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی در اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از ابزار‌های روز و ظرفیت فضای مجازی برای تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه را از اهداف اصلی این طرح دانست.    

وی گفت: طرح مذکور با همکاری مراکز افق و مبلغین و با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی اماکن متبرک در ۱۵ بقعه استان کرمانشاه از اول تیرماه در حال اجراست و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: اگر مدیران و دلسوزان نظام، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر نموده و آنان را به برنامه های خود مشغول خواهند کرد.

وی عنوان کرد: باید با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب همانند ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی فراهم کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مخاطبین این طرح دانش‌آموزان رده سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند، تصریح کرد: مباحثی که در این کلاسها آموزش داده می شود شامل کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن‌کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی بافی، نویسندگی، آموزش رایانه و برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی است.

وی گفت: با توجه به اتمام طرح نشاط معنوی قبل از شروع ماه محرم، تمهیداتی اندیشیده شده که هیأت نوجوانان و جوانان با حضور مربیان، مبلغان و شرکت کنندگان در طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان راه اندازی و تشکیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی از اجرای طرح نشاط معنوی ویژه تابستان در 15 بقعه متبرکه و امامزاده استان کرمانشاه خبر داد.