ضلع جنوبی سبزه‌میدان تا آخر پاییز افتتاح می‌شود/ سرعت بخشی به پروژه‌های شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیشرفت پروژه‌های شهرداری و پیشرفت پروژه سبزه‌میدان، اظهار کرد: نگاه علمی و فنی به پروژه‌ها در کنار لزوم سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها برای احساس آرامش مردم از اولویت‌های شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کف سازی پروژه سبزه‌میدان بر اساس یک تحقیق علمی تغییر پیدا کرد، ابراز کرد: کف سازی پروژه سبزه‌میدان هم به لحاظ فن پیمان و هم به لحاظ فن مصالح و اجرا تغییر پیدا کرد و این تغییر ماندگاری پروژه را بر اساس اقلیم و شرایط آب و هوایی زنجان بالا برد.

,

شهردار زنجان با اشاره به صرفه‌جویی‌های صورت گرفته با تغییر کف سازی پروژه سبز میدان، تصریح کرد: با این تغییر که یک تغییر علمی بود ۳۰ میلیارد تومان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شد.

,

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم ضلع جنوبی پروژه سبزه‌میدان را در پایان فصل پاییز به بهره‌برداری برسانیم، عنوان کرد: نگاه علمی و سرعت بخشی به پروژه‌ها در تمامی پروژه‌های شهرداری پیگیری می‌شود.

,

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری تلاش می‌کنند هر پروژه‌ای که آغاز می‌شود بر اساس زمان‌بندی دقیق اجرا شود، ادامه داد: به دنبال این هستیم که مردم آن آزاری که قبلاً از پروژه‌های شهری دیده‌اند دوباره شاهد نباشند و این نقطه اساسی در هدف‌گذاری شهرداری است.

,

انتهای پیام/

]
شهردار زنجان با بیان اینکه امیدوار هستیم ضلع جنوبی پروژه سبزه‌میدان را در پایان فصل پاییز به بهره‌برداری برسانیم، گفت: نگاه علمی و سرعت بخشی به پروژه‌ها در تمامی پروژه‌های شهرداری پیگیری می‌شود.