افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب تبلیغاتی دشمنان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رحیم زنگنه در گفتگو با مرصادنیوز، اظهار داشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بیشمار آمریکای جنایتکار در حق بشریت است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در اسلام حقوق بشر برای همه انسان‌ها در نظر گرفته می‌شود و کرامت انسانی فارغ از رنگ، نژاد و قبیله و زبان و لهجه به رسمیت شناخته می شود، اما غربی ها در اجرای حقوق بشر کرامت انسانی را بر اساس نژاد و منافع غرب در نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر بوده و جنایت های آن علیه ملت ایران متعدد بوده، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران از سوی آمریکای جنایتکار و یا ایادی آن ترور شده اند که بسیاری از آنها زنان و کودکان بوده اند لذا با این همه جنایت، ظلم، طغیان و خیانت حق ندارد از حقوق بشر حرف بزند.

حجت الاسلام زنگنه تصریح کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت سبب افشای چهره‌ی آمریکای واقعی و تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

وی  افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب جوانان با حربه‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام دانست و گفت: آگاه‌سازی مردم در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام رحیم زنگنه گفت: افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب جوانان با حربه‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام است.