دستگاه اکوکاردیوگرافی در کلینیک‌های تخصصی سی‌سخت راه‌اندازی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و اعضای شورای شهر سی سخت جهت تبادل نظر و بررسی مشکلات و مسائل بهداشتی درمانی این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کریمی‌زاده گفت: در این نشست به بررسی مشکلات بهداشتی درمانی و کمبود تجهیزات و امکانات در جهت خدمات رسانی به مردم شهر سی سخت پرداخت.

,

وی بعد از گفت‌وگو و شنیدن مطالبات به حق اعضای محترم شورای اسلامی شهر سی سخت بیان کرد: بدون شک مردم فهیم و محترم شهر سی سخت شایسته برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی در بهترین و بالاترین سطح ممکن در شهر خود هستند و تمام تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دنا ارائه خدمات بهداشتی درمانی در بهترین سطح به این مردم فهمیم خواهد بود، تا میزان مراجعین به مرکز استان به حداقل برسد.

,

, ,

کریمی زاده بیان کرد: در نشست های قبلی توسط مردم و شورای محترم اسلامی شهر سی‌سخت مقرر شده بود که مکانی جهت ارائه خدمات دیالیز به بیماران دیالیزی، در شهر سی سخت مهیا گردد و دانشگاه نیز قول مساعد جهت راه اندازی سیستم های مورد نیاز را داده بود که با پیگیری های مصمم و مستمر در آینده نزدیک شاهد ارائه این خدمات برای بیماران دیالیزی بدون مراجعه به مرکز استان خواهیم بود.

,

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بالای بیماری های قلبی عروقی و نیاز مبرم مردم شهرستان دنا، حضور متخصص قلب در کلینیک های تخصصی شهرستان دنا و حضور آنکالی آنها به صورت تمام وقت از اولویت‌های خدمت رسانی این شبکه بوده و نوید این را به مردم محترم شهر سی سخت خواهیم داد که در آینده ای بسیار نزدیک، دستگاه اکوکاردیوگرافی برای کلینیک های تخصصی شهر سی سخت و پاتاوه جهت معاینات قلبی توسط متخصص قلب تامین خواهد شد.

,

, ,

در ادامه بعد از بررسی مشکلات موجود در شهر سی سخت، دکتر کریمی زاده وجود دستگاه سونوگرافی در این شهر را لازم دانسته و ابراز داشت: با توجه به نشست هایی که با خیرین سلامت و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی داشته ایم، تلاش بر این است تا این دستگاه در شهر سی سخت مستقر شده و مردم برای خدمات سونوگرافی دیگر نیاز به مراجعه به شهرهای دیگر نخواهند داشت.

,

در پایان کریم زاده جهت تعیین تکلیف کلینیک تخصصی شهر سی سخت دکتر اذعان کرد: در جلسات ستادی شبکه بهداشت و درمان مقرر شد کلینیک تخصصی شهر سی سخت به ساختمان کنار مرکز جامع سلامت این شهر منتقل شود تا فضای فیزیکی و دسترسی این ساختمان به مرکز شبانه روزی سی سخت، اجازه افزایش خدمات تخصصی و حضور متخصصان بیشتر را به این شبکه و مردم شهر سی سخت بدهند و تنها خواسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از شورای محترم شهر سی سخت ساماندهی و کمک جهت زیرسازی جاده منتهی به این کلینیک و محوطه سازی توسط شورای شهر است.

,

, ,

لازم به ذکر است در پایان جلسه، اعضای شورای شهر سی سخت به همراه سرپرست شبکه دنا از نزدیک و به صورت میدانی، از ساختمان کلینیک تخصصی شهر سی سخت و پد بالگرد در حال ساخت بازدید کردند و اعضای شورا، قول مساعدت ویژه جهت همکاری و تکمیل این دو پروژه را جهت رفاه مردم شهر سی سخت دادند.

,
گفتنی است در حال حاضر متخصصین داخلی، اطفال، زنان، جراح کلیه و مجاری ادراری و قلب در کلینیک تخصصی شهر سی سخت حضور دارند و با راه اندازی ساختمان کلینیک و تامین تجهیزات لازم به زودی شاهد حضور متخصصین بیشتری از جمله سونوگرافی،اعصاب و روان، عفونی و چشم پزشکی در این شهر خواهیم بود.
,

 

,

انتهای پیام/

]
سرپرست شبکه بهداشت دنا در دیدار با اعضای شورای شهر سی‌سخت از راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی در کلینیک‌های تخصصی سی‌سخت و پاتاوه در آینده نزدیک خبر داد.