معرفی ظرفیت‌های گرشگری ایران در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر شالبافیان با حضور در محل نمایشگاه بین‌المللی کوتفا (KOTFA) که در تاریخ 2 الی 5 تیرماه جاری در شهر سئول کره‌جنوبی برگزار شد، نحوه حضور و مشارکت کشورهای فعال در این بازار جهانی و اقدامات به‌روز در مسیر توسعه گردشگری در سطوح بین‌الملل را مورد بررسی قرار داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با توجه به اینکه رویکرد رویداد مذکور در قالب B2B و B2C تعریف شده است، معاون گردشگری ضمن بهره‌مندی از فرصت ملاقات با وزرای گردشگری و بخش خصوصی فعال بازارهای هدف کشور، موضوعات مختلف از جمله تسهیل ورود گردشگران به ایران، برقراری ارتباط میان فعالین بخش خصوصی دو کشور و نیز برقراری زمینه آگاهی و آشنایی با ظرفیت‌‎های گردشگری کشور را فراهم آورد. 
,
 
,
بازدید از غرفه‌های مربوط به موضوعاتی از جمله فروش محصولات گردشگری، تبلیغات، بازاریابی، متاورس، اقدامات فرهنگی و محتواسازی در حوزه گردشگری از جمله محورهای مورد توجه معاون گردشگری در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کوتفا (KOTFA) بوده است. 
,
 
,
گفتنی است با توجه به حضور بیش از 50 کشور در سطح جهان و انجام بیش از 100 هزار بازدید از این رویداد، دستاوردهای معاون گردشگری در آگاهی از جدیدترین اقدامات و رویکرد مدیریت جهانی گردشگری قابل توجه بوده است. 
,
 
,
, ,
 
,
همچنین شالبافیان در ارزیابی سفر خود به کشور کره‌جنوبی که با هدف شرکت در اجلاس جهانی گردشگری 2022 و نیز بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کوتفا (KOTFA)، دیدار با وزرا و فعالین بخش خصوصی 12 کشور از جمله پاکستان، مالزی، اندونزی و سایر کشورهای هدف را به عنوان دستاوردهای قابل توجه حضور در این رویداد در راستای توسعه روابط بین‌الملل گردشگری عنوان کرد. 
,
 
,
گفت‌وگو پیرامون موضوعاتی از جمله نحوه اخذ ویزا جهت ورود به جمهوری اسلامی ایران و نیز معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور در ابعاد و محصولات مختلف از جمله اکوتوریسم، طبیعت‌گردی، گردشگری روستایی، سلامت و خوراک از محورهای اصلی دیدارهای مورد اشاره بوده است. 
,
 
,
همچنین تشریح شرایط عمومی گردشگران در ایران، تنوع تأسیسات گردشگری، اقدامات مربوط به تبلیغات و معرفی ایران در بازارهای هدف نیز از جمله سایر مباحث مطرح شده در دیدارهای مذکور بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
معاون گردشگری در اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۲۲ کره جنوبی ضمن ملاقات با مقامات دولتی و خصوصی ۱۲ کشور، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در ابعاد و محصولات مختلف از جمله اکوتوریسم، طبیعت‌گردی، گردشگری روستایی، سلامت و خوراک پرداخت.