سردار آجورلو تیم قدرتمندی برای فصل آینده می‌بندد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به انفعال باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی و عصبانیت هواداران اظهار کرد: استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی دیر به خود آمد و با گزینه‌های متعددی برای سرمربیگری مذاکره کرد تا بالاخره به ساپینتوی پرتغالی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: استقلال با جدایی محمد دانشگر و احتمال جدایی سایر بازیکنان کار دشواری در فصل آینده دارد، در حالی که تیم رقیب با جذب ستاره‌های اسم و رسم‌دار خود را در قامت مدعی نشان داده، اما استقلال هنوز اقدام خاصی نشان نداده است.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: البته به تیم پرستاره جام نمی‌دهند و چه بسا تیم‌هایی بوده‌اند که با جذب ستاره مدعی نخست به شمار می‌رفتند، اما در پایان فصل در رتبه‌های پایین قرار گرفته‌اند.
,
 
,
اکبرپور با تأکید بر اینکه سردار آجورلو باید تیم فعلی استقلال را حفظ کند، تصریح کرد: حفظ شاکله تیم از همه‌چیز مهم‌تر بوده و در کنار آن جذب بازیکن با نظر سرمربی است، البته اقدام استقلال در یارگیری براساس نظر سرمربی حرفه‌ای بود.
,
 
,
وی درباره اینکه هواداران استقلال نگران وضعیت تیمشان هستند، یادآور شد: این نگرانی هواداران قابل درک است، اما مجیدی بدموقع استقلال را ترک کرد و مدیران را به دردسر انداخت، جذب بازیکن باید با نظر سرمربی باشد، درغیراینصورت ممکن است سرمربی نتایج را گردن نگیرد و عنوان کند تیم را من نبسته بودم، البته سردار آجورلو برای فصل آینده تیم قدرتمندی خواهد بست.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در بخش دیگری از گفت‌وگو با «تهران‌نیوز» درباره ناکامی تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا تشریح کرد: مهدوی‌کیا از ابتدا اشتباه کرد هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفت و با این ناکامی کاسه کوزه‌ها سر مهدوی‌کیا شکست.
,
 
,
اکبرپور بیش از ۴۰ سال است مردم در آرزوی رسیدن تیم ملی امید به المپیک هستند و باید یک مربی خوب خارجی با دستیار ایران کنار تیم امید باشد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به نگرانی هواداران استقلال انفعال مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: سردار آجورلو تیم قدرتمندی برای فصل آینده می‌بندد.