شناسایی و دستگیری اعضای باند اسکیمر در میاندوآب/ کشف ۱۲۰ عدد کارت بانکی کپی برداری شده از اعضای باند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: تعدادی از مالباختگان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای انتظامی میاندوآب مراجعه و مدعی شدند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده و این در حالی اتفاق افتاده بود که کارت های بانکی مراجعین در نزد خودشان قرار داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ا, روم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با توجه به حساسیت موجود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با انجام هماهنگی های قضایی تحقیقات در این راستا آغاز شد.

,

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و سایبری اعضای باند اسکیمر در یکی از محلات شهر میاندوآب دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

,

رستم پور تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در پوشش دفتر خدمات کامپیوتری اقدام به کپی برداری از کارت های بانکی شهروندان نموده و با حضوردر شهرهای عمقی و مرزی کشور اقدام به خرید کالا و یا اخذ وجه نقد از اصناف و کسبه می کردند.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از متهمان پرونده تعداد ۱۲۰ قطعه کارت بانکی کپی برداری شده و مقدار یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم برنج که با وجوه برداشت شده از حساب مالباختگان خریداری شده بود به همراه سایر تجهیزات الکترونیکی کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: تحقیقات در این راستا پیرامون شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری تعداد سه نفر که بصورت غیر مجاز از حسابهای بانکی شهروندان برداشت نموده بودند توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.