اختصاص ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی در قالب تفاهم‌نامه همکاری استانداری با کمیته امداد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا عباس زاده امروز در مراسم تهیه و توزیع اقلام مربوط به اجرای فاز اول تفاهم نامه همکاری استانداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این اعتبار جهت ارائه خدمات مناسب تر به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان اختصاص می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهتر و منظم تر به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان، تفاهم نامه ای بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسیده است .

,

به گفته وی؛ این تفاهم نامه شامل ۱۴ بخش از مسئولیت ها و برنامه های ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازمندان سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار منعقد گردیده است.

,

معاون استاندار اظهار امیدواری کرد؛ بر اساس این تفاهم نامه و برنامه ریزی و هماهنگی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی متولی در استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، خدمات مناسب تری به نیازمندان در سال جاری ارائه شود.

,

عباس زاده گفت: در مرحله اول این تفاهم نامه ۸۱۲ قلم کولر آبی و یخچال به نیازمندان تحویل می شود.

,

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان بویژه با مساعدت های کمیته امداد خمینی(ره) بتوانیم سال ۱۴۰۱ خدمات بهتر و متراکم تری به مردم و نیامندان ارائه نماییم تا موجبات رضایت بیشتر آنان فراهم گردد.

,

گفتنی است؛ در این مراسم تعداد 180 عدد یخچال و 632 عدد کولر آبی به ارزش بیش از 37 میلیارد ریال به خانواده های نیازمند تحویل شد.

,

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با حضور در روستاهای شکراب و کلاته بجدی از پروژه های مسکن شهری کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان بیرجند بازدید و بر تسریع در روند اجرای پروژه های مسکن شهری مددجویان این نهاد حمایتی تأکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عباس زاده از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به استان در قالب تفاهم نامه همکاری استانداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.