استفاده از ظرفیت معتمدین محل برای آسیب شناسی محلات یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، فاطمه زارع امروز در جلسه کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: سبک زندگی اسلامی به همراه آموزش و مشاوره در خانواده‌های ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
فاطمه زارع مطرح کرد: سبک زندگی اسلامی یکی از موضوعات مهم در زمینه خانواده است و این سبک روش درست زندگی کردن با الگوی اسلامی را بیان می کند دو ابزار آموزش و مشاوره در سبک زندگی اسلامی اهمیت زیادی دارد و پیشنهاد می شود یکی از فرهنگسراهای شهرداری برای آموزش و مشاوره در زمینه های مختلف خانواده اختصاص یابد.
,
 
,
وی ادامه داد: نهاد های فرهنگی مرتبط با خانواده نیز برای ترویج فرهنگ مفاهیم، هویت اسلامی و ایرانی و مقابله با تهدیداتی که در جهت خانواده است باید برنامه هایی را در دستور کار قرار دهند.
,
 
,
رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بحث اقتصاد خانواده صرفه جویی، قناعت و مقابله با اسراف و تجملگرایی مدنظر است تا با آموزش همگانی الگوی مصرف مطلوب را در خانواده ها داشته باشیم. 
,
 
,
زارع افزود: شناخت معتمدین محل در دستور کار کمیسیون خانواده قرار گرفته است و این شناخت برای آسیب شناسی، حل مشکلات، اشتغالزایی و کارافرینی محله کمک می‌کند.
,
 
,
وی گفت: روش های حمایتی و فرهنگی نیز در راستای حمایت از زنان خود سرپرست گذاشته شود و زمینه ای برای ارائه تولیدات آنها در جامعه فراهم گردد.
,

انتهای پیام/
,
]
زارع رئیس کمیسیون خانواده شورای شهر یزد گفت: شناخت معتمدین محل در دستور کار کمیسیون خانواده قرار گرفته که به آسیب شناسی، اشتغالزایی و کارافرینی محله کمک می‌کند.