نمایشگاه عکس «غمی دگر» در حوزه هنری افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان باقری مدیر خانه عکاسان ایران در مورد برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس «غمی دگر» به مناسبت چهلمین روز حادثه متروپل با آثاری از ۱۲ عکاس خوزستانی که نخستین ساعات حادثه در موقعیت آن حضور داشتند و تا روزهای بعد هم عکاسی را ادامه دادند، برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در همین راستا افزود: ۳۶ اثر از این ۱۲ عکاس در نمایشگاه «غمی دگر» در قطع‌های ۱۰۰سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر ، ۱۵۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است. یک عکس هم در اندازه ۱۵۰ در ۲۵۰ سانتی‌متر ورودی نمایشگاه نصب شده است.
,
باقری ادامه داد: گردآورنده این آثار مرتضی جابریان از عکاسان خوب خوزستانی است و در این نمایشگاه عکس‌هایی از امین نظری، علی محمدی، محمد امین انصاری، فاطمه رحیماویان، حسین عبدالله اصل، میلاد حمادی، مونا صیافی‌زاده، مرتضی جابریان، رضا سلیمانی، سید خلیل موسوی، شایان حاجی‌نجف و هادی آبیار به نمایش درآمده است.
,
مدیر خانه عکاسان ایران در مورد عکس‌های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس «غمی دگر» شامل آثاری است که ساختمان متروپل و فجایع پیروامونش، تدفین کشته‌شدگان آن، حضور رئیس جمهوری در منازل داغدیدگان و حضور نیروهای جهادی و مردمی از زوایای گوناگون را به تصویر می‌کشد.
,
باقری افزود: تلاش داریم تا در کنار این نمایشگاه «نشست عکاسی بحران» را نیز برگزار کنیم.
,
مدیر خانه عکاسان ایران در پایان با دعوت از علاقه‌مندان برای تماشای این آثار گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ تیرماه به جز روزهای پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۸ به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ مراجعه کنند.
,
انتهای پیام/
]
نمایشگاه عکس «غمی دگر» به مناسبت چهلمین روز حادثه متروپل، به همت خانه عکاسان ایران در گالری شماره یک حوزه هنری افتتاح شد.