اعلام آمادگی حضور میدانی گروه‌های جهادی کشور در غرب هرمزگان/ عملیات آواربرداری به همت جهادگران بسیجی پیشرفت داشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام درستکار، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور با حضور در منطقه زلزله زده غرب هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به خانواده های مصیب دیده تسلیت عرض می کنم و برای عزیزان مصدوم آرزوی سلامتی دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور با اشاره به پخت روزانه ۵۰۰۰ دست غذا توسط موکب های ستاد اربعین هرمزگان اظهار کرد: زمین لرزه ۶ روستای بندر لنگه را به لرزه در آورده است.
درستکار با بیان اینکه عمده خسارات زمین لرزه غرب هرمزگان در روستای سایه خوش بوده که خسارات تقریبا صد در صد است، تصریح کرد: بحمداللَّه آواربرداری شروع شده و گروههای جهادی بومی مشغول امداد رسانی هستند.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر احتیاج به نیروهای جهادی و اعزام از استان‌های دیگر نیست، مطرح کرد: باتوجه به گرمای هوا و رطوبت زیاد بایستی جهت اسکان اهالی روستا کانکس، کولر، پتو و موکت فراهم شود.
رئیس مجمع عالی جهادگران کشور افزود: صرفا گروههای جهادی که لدر، بیل مکانیکی دارند می‌توانند با هماهنگی مسئول سازندگی استان هرمزگان مشغول خدمت رسانی باشند.
درستکار با تاکید بر اینکه مجامع جهادی کشور جهت امداد و کمک رسانی در حال آماده باش هستند، خاطر نشان کرد:  از فرمانده سپاه، مسئول جهادی بسیج سازندگی استان هرمزگان، ارگان ها و نهاد هایی که از اولین ساعات زلزله در صحنه حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
درستکار با تاکید بر اینکه مجامع جهادی کشور جهت امداد و کمک رسانی در حال آماده باش هستند، گفت: عملیات آواربرداری به همت جهادگران بسیجی پیشرفت داشته است.