تلاش دشمن تبدیل حجاب به مناسک میان تهی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ عیسی پایین محلی دقایقی پیش در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در گرگان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی شاخص در روز ملی حجاب برنامه‌ریزی شده‌است که افتتاح نمایشگاه و محصولات عفاف و حجاب همچنین این تجمع باشکوه از جمله آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به اینکه همه ما در روز قیامت با ولایت سنجیده خواهیم شد، افزود: خداوند نعمت‌های زیادی به ما داده و نعمت ولایت و رهبری در روز قیامت از مردم بازخواست می‌شوند.

,

فرماندار گرگان با بیان اینکه دو عنصر، هویت زن مسلمان ایرانی را برجسته می‌کند، گفت: حیا و عفت مهمترین عنصر هویت زن مسلمان است.

,

پایین محلی توضیح داد: برترین حجاب چادر است و اگر ما کالای باارزشی داشته باشیم حتما خوب از آن محافظت می‌کنیم، درحقیقت چادر حفاظ زن مسلمان است و نظام سلطه تلاش می‌کند با حیا و عفاف، مردم را درگیر نفسانیات کند و بتواند تفکر انقلابی را سلب و فرهنگ غربی را به کشور مستولی کند.

,

وی تاکید کرد: استعمارگران در قرن ۱۶ و ۱۷ وارد مشرق‌زمین شدند تا دست‌وپای ملت‌ها را بگیرند و آن‌ها را اسیر امیال نفسانی و وسوسه‌های شیطانی کنند تا آداب و رسوم همچنین تفکر مخرب غربی را ترویج کنند.

,

فرماندار گرگان؛ از بین بردن روح مجاهده و مبارزه زنان را یکی از دلایل مخالفت نظام سلطه با حجاب برشمرد و تصریح کرد: مبارزه با اسلام همیشه با حذف فیزیکی افراد اتفاق نمی‌افتد دشمنان راه‌های دیگری را جایگزین می‌کنند تا ارزش‌های اسلامی و ولایی را بی‌اثر کنند.

,

پایین محلی گفت: سرگرم کردن ملت‌ها با شهوات یکی از دسایس دشمن است، پرداختن به خواهش‌های نفسانی، انسان را از پرداختن به مسائل جدی بازمی‌دارد‌

,

وی ادامه داد: اگر کسی اسیر سگ‌بازی شود در میدان مبارزه نمی‌تواند به ارزش احترام به والدین و فرزندان قائل باشد، اگر انسان رفاه‌طلب شد دیگر نمی‌تواند مبارزه کند.

,

فرماندار گرگان بیان کرد: حجاب در لایه‌های درونی خود نوعی جهاد اکبر و مبارزه با خواهش‌های نفسانی است، از دست دادن هویت انسانی و هویت مدنی حربه دشمن است.

,

 پایین محلی گفت: اگر زن بی هویت شود تبلیغات بازرگانی خواهد شد، زن مخلوق ارزشمند خداوند است، مشکل دشمنان تنها حجاب نیست بلکه گرفتن هویت ایرانی از زن مسلمان و تبدیل حجاب به مناسک میان‌تهی است تا زن مایه مصرف‌زدگی و کالا شدن شود.

,

وی گفت: چادر پیش‌ازآن‌که یک حجاب اسلامی باشد حجاب ایرانی و محلی است که باید نسبت‌به آن اهمیت داده شود.

,

به گزارش خبرنگار گلستان ما، در پایان این مراسم بیانیه مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب در قالب بندهای مختلف اعلام شد تا همگان بدانند در دارالمومنین گرگان دغدغه عفاف حجاب این فریضه مهم دینی وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه حجاب در لایه‌های درونی خود نوعی جهاد اکبر و مبارزه با خواهش‌های انسانی است، گفت: تلاش دشمن تبدیل حجاب به مناسک میان تهی است.