تفاوت سیمای جامعه اسلامی با جامعه سکولار در رعایت «حجاب و پوشش» است/ تکامل یک موج فرهنگی بعد از ۴۳ سال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمهدی میردیلمی امروز در گفت‌وگو با گلستان ما اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در طول تاریخ در معرض آرا و تفسیرهای گوناگون قرار گرفته و همیشه دچار افراط و تفریط شده شخصیت و جایگاه اجتماعی و خانوادگی زن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: با بروز انقلاب اسلامی و شعار اسلام ناب محمدی از سوی امام و احیای شخصیت زن مسلمان دیدگاه جدیدی درباره زن و ارزش های او در جهان پدید آمد زنان در صحنه عمل در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پابه‌پای مردان گام برداشتند و در سرنوشت جامعه نقش آفرین شدند.

,

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد: این موج فرهنگی در طی ۴۳ سال تکامل یافت و دوران سخت و پر فراز و نشیبی را طی کرد و خون هزاران شهید برای رسیدن به این جایگاه ریخته شد.

,

میردیلمی افزود: امروز به لطف خداوند متعال با وجود رهبر فرزانه انقلاب ما توانستیم الگوی زن سوم را به دنیا معرفی کنیم.

,

 وی بیان کرد: بی شک مقوله حجاب و عفاف از ضروریات دین و از دغدغه مندی های دلسوزان نظام است تفاوت سیمای جامعه اسلامی با جامعه سکولار در رعایت حجاب و پوشش است که نه تنها ظاهر جامعه را تشکیل می دهد بلکه عامل مهمی برای سلامت جامعه و خانواده است.

,

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان گفت: در طول تاریخ هرگاه سلطه‌گران بخواهند ملتی را از جدیت و عزم راسخ شان بیندازند و هرگاه بخواهند روح سلحشوری و مردانگی را از ایشان بگیرند یکی از برنده ترین حربه ها علیه آن ملت ایجاد و تشدید جاذبه های جنسی و کشاندن جامعه به سمت فحشا است.

,

میردیلمی تصریح کرد: ما در میان همه کشورهای دنیا ملتی هستیم که برای روابط زن و مرد به طور عموم در صحنه جامعه و در معاشرت های روز مره ضوابط مشخص و معین داریم.

,

وی با تاکید بر اینکه در جامعه ما حجاب و عفاف مخصوص خواهران نیست، گفت: دستور به پوشش مناسب و شایسته مردان در محیط کار و محیط جامعه و عفت چه درنگاه و چه در کلام و گفتار و رفتار شامل مردان هم میشود مردان نیز مخاطب آیات قرآن هستند.

,

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان بیان کرد: در خصوص تحرکات اخیر و هنجارشکنانه دشمن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی از جمله رقص دختران شیراز و حرکت بانوان در شهرهای مختلف و صحبت های هنجارشکنانه ی فائزه هاشمی و مسیح علینژاد که به دنبال دوقطبی کردن فضای جامعه هستند همگی باید هوشیار باشیم و وارد میدان بازی دو قطبی سازی آنها نشویم.

,

میردیلمی تاکید کرد: شعارهای نه به حجاب اجباری و دعوت به ریختن در خیابان ها ،ازدواج سفید ، چهارشنبه سفید همه اینها شعارهای پوچ و توخالی و بی منطقی است که هر از چند گاهی می زنند و هدف آنها ایجاد نگرانی و تشویش و اغتشاش ذهنی مردم وحتی ناامیدی قشرمذهبی از شرایط اقتصادی وفرهنگی جامعه است.

,

وی گفت: اکنون که دشمنان از مذاکرات ما با آمریکا ناامید شدند و در فشار هسته‌ای شکست خوردند و دولت موفقیت های زیادی را پیاپی داشته قطعا بیکار نخواهند نشست.

,

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان افزود: ماهواره هایی را به فضا فرستاده ایم و در بریکس و شانگهای خوب پیش رفتیم، در ونزوئلا چندین هزار هکتار زمین کشاورزی گرفتیم تا گندم بکاریم، در تاجیکستان کارخانه پهپاد راه‌اندازی کرده‌ایم در قطر نمایشگاه تجهیزات نظامی زده‌ایم و قدرت ایران روز به روز به لحاظ دیپلماسی سیاسی و بین‌المللی بیشتر شده و به لحاظ اقتصادی درحال جراحی بزرگی هستیم و جلوی اسراف و قاچاق در حال گرفتن هست، قطعا دشمن بیکار نخواهد نشست.

,

میردیلمی بیان کرد: در این شرایط دشمن بار دیگر دسیسه امثال فائزه هاشمی را علم می کند در میدان واردشود و سر مردم را گرم حواشی کند به هیچ عنوان نباید وارد بازی دشمن شد و تحت تاثیر این رسانه‌ها و هجمه ها قرار گرفت.

,

وی گفت: باید با قدرت تمام با عزمی راسخ برای ایجاد و تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور همه ما تلاش کنیم و با اصلاح جامعه زمینه ساز ظهور حضرت حجت ابن الحسن عسگری مهدی موعود (عج) باشیم.

,

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان افزود: همان بد حجاب و بی حجاب های سرزمین مان به فرمایش امام خامنه‌ای دلبسته به این نظام و انقلاب هستند و این ادعا را میتوان در تشییع جنازه سردار شهید سلیمانی به وضوح دید.

,

میردیلمی توضیح داد: آحاد ملت ایران به ارزشهای الهی پایبند هستند و توهین به مقدسات اسلامی را برنمی‌تابند ، و انقلاب اسلامی ایران را با تمام وجود دوست می دارند.

,

وی گفت: در عمق جان تک تک شیر زنان و دلیر مردان سرزمینم ایمان الهی وجود دارد و قلب هایشان مثل همیشه برای امام زمان عج می تپد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام سیدمهدی میردیلمی گفت: تفاوت سیمای جامعه اسلامی با جامعه سکولار در رعایت حجاب و پوشش است که نه تنها ظاهر جامعه را تشکیل می دهد بلکه عامل مهمی برای سلامت جامعه و خانواده است.