طارمی: می‌خواهیم مقابل توندلا به اولین جام فصل‌مان برسیم/ باید در سوپرجام پرتغال نمایش بهتری داشته باشیم
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی طارمی، ستاره ایرانی خط حمله تیم فوتبال پورتوی پرتغال پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش در دیداری تدارکاتی مقابل تیم فوتبال موناکو که با گلزنی و درخشش خودش هم همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی برای‌مان بود و ما سخت تلاش کردیم. به اولین بازی رسمی فصل‌مان بسیار نزدیک هستیم و می‌خواهیم به اولین جام فصل دست پیدا کنیم. 

,

وی در ادامه بیان داشت: رو به جلو حرکت می‌کنیم. می‌خواهیم در بازی بعدی بهتر از الان کار کنیم و به قهرمانی دست یابیم. بازی اخیر، اولین بازی فصل پورتو بود و برخی بازیکنان جدید بودند ولی ما عملکرد خوبی داشتیم. می‌خواهیم عملکردمان را در بالاترین سطح حفظ کنیم تا در مسابقه بعدی به برد دست یابیم.

,

طارمی در پایان عنوان داشت: می‌خواهم از هواداران حاضر در این مسابقه تشکر کنم. ما در بازی بعدی نیز به حضور آن‌ها نیاز داریم، می‌خواهیم به جام برسیم که بسیار برای ما اهمیت دارد. در بازی بعدی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. توندلا اکنون در لیگ دسته دوم است ولی بسیار تیم خوبی هستند. برای همین به حضور هواداران در مسابقه بعدی و فینال سوپرکاپ نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

]
ستاره تیم فوتبال پورتو گفت: توندلا اکنون در لیگ دسته دوم است ولی بسیار تیم خوبی هستند و ما می‌خواهیم به جامی برسیم که بسیار برای ما اهمیت دارد.