هنگ مرزی ارومیه اشرافیت ۹۰ درصدی بر مرزهای ارومیه دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یوسف خسروی امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پاسگاه و نوار مرزی مارمیشو ضمن تقدیر و تشکر از مرزبانان اظهارداشت: مرزبانان سختی‌های کار را تحمل کرده و به روی خود نمی‌آورند چرا که در مرز خیلی از سختی‌ها وجود دارد اما مرزبانان غیور با جان و دل با تلاش شبانه روزی خود سعی در برقراری امنیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ایمان و تعهد را لازم و ملزوم هم دانست و عنوان کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و به این خدمت افتخار کرده و با توکل به خداوند متعال و احساس مسئولیت از مرز‌های ایران اسلامی به خوبی حراست کنیم.

,

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم مرزبانی به نیرویی مقتدر تبدیل شده است، خاطرنشان کرد:امنیتی شما مرزبانان در مرزها ایجاد می‌کنید ثمره‌اش در عمق و مرکز کشور احساس شده و باعث توسعه و شکوفایی کشور می‌شود .

,

خسروی بیان کرد: امنیت خریدنی نبوده و باید تولید شود بنابراین اولویت و نیاز اصلی هر کشور امنیت بوده و اگر امنیت نباشد قطعاً در بسیاری از اقدامات خود به مشکل بر خواهیم خورد.

,

وی تصریح کرد: هم‌اکنون با انسداد نوار مرزی و با تلاش مجاهدانه مرزبانان توانسته‌ایم از خاک مقدس و پاک ایران صیانت کنیم و مرزبانان در این مسیر مشقت‌های بسیاری را تحمل کرد‌ه‌اند.

,

خسروی اظهارداشت: در راستای انسداد نوار مرزی و مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اجرای کمین‌های هدفمند و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی نوار مرزی را مورد رصد قرار دادند.

,

وی اضافه کرد: هنگ مرزی ارومیه ۱۶۰کیلومتر نوار مرزی دارد و با کشور‌های مهمی همچون ترکیه و عراق هم مرز است که مرزبانان به طور شبانه روزی چه در فصل زمستان و چه در تابستان با از خود گذشتگی و فداکاری برای ایجاد امنیت و آرامش تلاش می‌کنند.

,
خسروی از کشف ۵۲۱ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی در مرزهای ارومیه خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۳۸۳ ثوب البسه، ۶ هزار و ۱۰۰ دلار ارز خارجی، ۱۸۵ هزار نخ سیگار توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه کشف و ضبط شده است.
,
خسروی از کشف ۵۲۱ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی در مرزهای ارومیه خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۳۸۳ ثوب البسه، ۶ هزار و ۱۰۰ دلار ارز خارجی، ۱۸۵ هزار نخ سیگار توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه کشف و ضبط شده است.
,

انتهای پیام/

]
فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم مرزبانی به نیرویی مقتدر تبدیل شده است، گفت: هنگ مرزی ارومیه اشرافیت ۹۰ درصدی بر مرزهای ارومیه دارد.