"راهیان پیشرفت" گامی برای تبیین موفقیت های کشور در تحریم اقتصادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی عصر امروز در جمع دانشجویان راهیان پیشرفت اظهار کرد: یکی از مهمترین عرصه های نقش آفرینی بسیج عرصه پژوهش و فناوری است و با تحولی که در طی ۲ سال اخیر شکل گرفته مسئله پژوهش و فناوری به عنوان اولویت اول بسیج دانشجویی مد نظر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: راهیان پیشرفت در راستای لبیک به فرمان مقام معظم‌ رهبری مبنی بر جهاد تبیین که فریضه فوری و قطعی در برابر توطئه های دشمنان است شکل گرفته که در این راستا با همکاری و تعامل سایر دستگاه درصدد این هستیم حرکتی مشابه راهیان نور راه اندازی کنیم و راهیان نور حرکتی برای روایت صحیح حماسه های رزمندگان در دفاع مقدس بود و امروز با راهیان پیشرفت سعی داریم روایتی صحیح از مواجه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی با تحریم ها و جنگ اقتصادی استکبار جهانی ارائه دهیم.

,

پور اسماعیل بیان کرد: روایت صحیح از پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی در حوزه های علمی ، پژوهشی و صنعتی از مهمترین اهداف راهیان پیشرفت است و مجاهدت های دانشمندان و جهادگران عرصه علم و فناوری در سنگر تولید و اقتصاد در راهیان پیشرفت تبیین خواهد شد.

,

وی ادامه داد: استان مرکزی این افتخار بزرگ را دارد که به عنوان‌ پایتخت صنعت کشور از ابتدای انقلاب اسلامی نقش آفرینی مهمی در پیشرفت کشور داشته باشد و امروز خدمات جهادگران باید به خوبی تبیین‌ شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان که از نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه های کشور هستند در اردوی راهیان پیشرفت شرکت می کنند و سعی داریم در این دوره ، صنایع پتروپالایشی استان مرکزی برای این عزیزان روایت کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در کنار برنامه علمی و پژوهشی راهیان پیشرفت یادواره شهدای پنجم مرداد ویژه گرامیداشت ۲۰۷ شهید اراک در حماسه های ۵ مرداد برگزار شد که با دعوت سخنرانان ویژه نقش استان مرکزی در مهندسی رزم برای این عزیزان تبیین شد.

,

انتهای پیام/ 

]
پوراسماعیل گفت:امروز با راهیان پیشرفت سعی داریم روایتی صحیح از مواجه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی با تحریم ها و جنگ اقتصادی استکبار جهانی ارائه دهیم.