رسانه‌ها باید قدرت تحلیل مردم را ارتقاء دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام امین رضا کمالی امروز در دیدار فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: روز صدا و سیما فرصت خوبی برای بازبینی وظایف این سازمان در عرصه خدمت رسانی برای انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به فرآیند پنج ­گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در پنج مورد تشکیل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی و تشکیل دنیای(امّت، تمدن) اسلامی می دانند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از هر حربه ای برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می کند، افزود: تقابل مختص زمان امام حسین(ع) و در کربلا و سال ۶۱ قمری نبود و این تقابل جبهه حق و باطل تا قیامت وجود دارد و امروز هم دشمن با دیکتاتوری و غول های رسانه ای خود به سراغ ما آمدند تا نظام اسلامی را زمین‌گیر کنند.

,

حجت الاسلام کمالی با تأکید بر استفاده دشمن از ابزار رسانه برای پیشبرد اهدافش و تحریف واقعیت ها، عنوان کرد: دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی بهره می برد و پیشرفت های نظام اسلامی را نادیده می گیرند.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن بعد از جنگ نظامی تحمیلی و جنگ تحریمی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز با جنگ تحلیلی به مقابله با نظام اسلامی آمده است.

,

وی واقعه کربلا را حاصل بی بصیرتی و فقدان تحلیل درست مردم دانست و بیان کرد: صدا و سیما به عنوان پایه رسانه‌ها در مقابله با ترفند‌های جدید دشمن می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد.

,

حجت الاسلام کمالی درخواست کرد صدا و سیمای خراسان جنوبی با دعوت از کارشناسان، با جهاد تبیین کاری کنند که مردم در تحلیل درست مسائل کم نیاورند و در جنگ ادارکی شکست نخوریم.

,

علیرضا آیینه‌دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه سپاه، اظهار داشت: سپاه در هر دولتی به عنوان یک بازوی موثر در کنار دولتمردان بوده است.

,

وی با بیان اینکه تاکنون تعامل گسترده و خوبی بین سپاه و صدا وسیمای خراسان جنوبی بوده است، ادامه داد: صدا و سیما آمادگی لازم برای انعکاس اقدامات سپاه درحوزه خدمت‌رسانی به مردم و اجرای برنامه‌های جهاد تبیین را دارد.

,

آیینه‌دار با اشاره به امکانات سخت افزاری صدا و سیما در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر از نظر پوشش دهی شبکه‌های با ۹۸ درصد پوشش در جایگاه خوبی قرار داریم، اما این میزان هم برای ما رضایت‌بخش نیست و در تلاش هستیم پوشش دهی شبکه‌ها در استان را کامل کنیم.

,

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه نرم افزاری هم سیمای خاوران با بالاترین میزان رضایت مردمی در بین مراکز برتر کشور قرار دارد.

,

آیینه‌دار با اشاره به اینکه صدای خاوران جز سه مرکز برتر کشور است، خاطر نشان کرد: بخش خبر خاوران هم همیشه حضور پررنگ چشمگیری در شبکه‌های سراسری دارد.

,

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوحی از زحمات مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ تحلیلی به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: رسانه‌ها باید قدرت تحلیل مردم را ارتقاء دهند تا در جنگ ادارکی شکست نخوریم.