اجتماع جهانی شیرخوارگان حسینی نشان از حقانیت سیدالشهدا(ع) است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدعلی سلیلی صبح امروز در اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی فریدونکنار که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: درحالی که دشمنان اهل بیت به‌دنبال خاموش کردن نور خدا بودند اما اینک شاهد هستیم مراسم شیرخوارگان حسینی جهانی شده که نشان دهنده پشتیبانی خداوند بزرگ از حقانیت سیدالشهدا(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات اطاعت از خدا، به هنگام اقدام کردن و هزینه دادن برای دین خدا است که امام حسین(ع) نمونه بارز اطاعت خداوند است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: به مدد خون شهدا موضوع جنگ نظامی توسط دشمن در جمهوری اسلامی به فراموشی سپرده شده و جرات این کار را ندارند.

سلیلی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ تمام عیار فرهنگی با ابزارهای اقتصادی و تکنولوژی است گفت: در این جنگ ترکیبی نقش بانوان بسیار مهم و حیاتی است.

وی تاکید کرد: باتوجه به هجمه‌های زیاد فرهنگی و روانی که هدف اصلی آن‌ها خانواده‌ها است زنان نقش مهمی داشته و به عنوان فرمانده‌هان جنگ فرهنگی هستند چراکه هیچ کانونی مهمتر از کانون خانواده نیست.

استاد حوزه و دانشگاه یادآورشد: برگزاری اجتماعات مختلف مانند سلام فرمانده و شیرخوارگان حسینی توانسته گامی مهم در تربیت نسل انقلابی و اسلامی فرزندان داشته باشد.

سلیلی با اشاره به اینکه موضوع خانواده در کشور ما مظلوم است خاطرنشان کرد: متاسفانه آمارهای طلاق در استان مازندران بسیار بالا بوده که باید دستگاه‌های مختلف و خانواده‌ها دغدغه‌های بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه، توجه به مبانی خانواده را امر مهمی دانست و تصریح کرد: یکی از شاخص‌های جامعه سالم داشتن نرخ جمعیت مطلوب است که متاسفانه آمار فرزندآوری در کشور ما بسیار پایین بوده و بانوان باید در زمینه نهضت فرزندآوری گام بردارند.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
سیدعلی سلیلی با اشاره به اینکه اجتماع جهانی شیرخوارگان حسینی نشان از حقانیت سیدالشهدا(ع) است گفت: بانوان فرمانده‌هان جنگ فرهنگی هستند.