همایش سرمایه‌گذارى "پارسیان در مسیر توسعه" برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مصطفی غلامپور دبیر همایش ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های این همایش با اشاره بر اینکه جمعیت هدف، تمامی کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان اقتصادی می‌باشند؛ گفت: ضمن اینکه یکی از ظرفیت‌های جنوب ایران واردات و صادرات می‌باشد لیکن تولید محصولات کشاورزی خارج از فصل، دامپروری، صنایع تبدیلی و صنعت گردشگری نیز پتانسیل‌های خوبی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه، علامه مدیرعامل صنایع انرژی‌بر پارسیان با اشاره بر اینکه جنگ اصلى جهانى بر سر اقتصاد است گفت: دنیا و قدرت‌هاى اقتصادى تمام تلاششون را براى پیروزى این جنگ می‌کنند.
,
 
,
مدیرعامل صنایع انرژی‌بر پارسیان با اشاره بر اینکه سرمایه‌گذارى در اولویت کارهاى منطقه ویژه است افزود: برنامه ما این است که تولید را مردمى کنیم ظرفیتى که شهرستان پارسیان براى سرمایه‌گذارى دارد هیچ شهرستانى در کشور ندارد و به این دلیل میگویم که پارسیان به اولین شهرستان بدون آدم بیکار در آینده تبدیل خواهد شد.
,
 
,
در ادامه ، فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسیان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، با اشاره بر اینکه پارسیان شهرستانىاست که تمام ویژگى خاص و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گداری را دارد گفت: متاسفانه پارسیان از حداقل ظرفیتش در حوزه سرمایه‌گذاری بهره گرفته است. در دنیاى امروزى زمان طلاست و سرمایه ما و شکل کار ما روز به روز تغییر می‌کند و باید با شتاب حداکثری وارد حوزه‌های علمی، تولیدی و اقتصادی شویم.
,
 
,
فرماندار شهرستان پارسیان افزود: پارسیان داراى ظرفیت‌هایى بالایی همچون شیلات، کشاورزى و دامپروری، صنایع و معادن، گردشگری، پتروشیمی، فولاد و غیره است و ما باید در همه ابعاد بصورت  همزمان، بدون فوت وقت و با سرعت حرکت کنیم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه ما کار عملیاتى می‌خواهیم افزود: همه شما مدعوین و مدیران اقتصادی که در این جلسه دعوت بعمل آمده، بعنوان نخبه‌هاى شهرستان هستید و می‌خواهم علاوه بر حوزه مربوط به خود در همه حوزه‌های سرمایه‌گذاری که بضاعت علمی و عملی دارید مشارکت کنید.
,
 
,
 فرهنگ سالمی بیان داشت: زیرساخت‌هاى ما در شهرستان کامل ولى نیاز به توسعه دارد، ضمن اینکه ما برای حضور همه سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده‌ایم.
,
 
,
وی همچنین خاطر نشان کرد: دلیل دعوت از بانک‌ها این است که جنس پول و اعتبار را می‌شناسند و دانشگاه‌ها نیز علم و دانش روز را در اختیار دارند و این دو  در کنار سرمایه‌گذاران می‌توانند کوه‌های اقتصادی را بوجود اورند که باعث اشتغال جوانانمان و ارزش آفرینی گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
همایش سرمایه‌گذارى با عنوان پارسیان در مسیر توسعه به ریاست مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسیان با حضور علامه مدیرعامل صنایع انرژى‌بر پارسیان، مسئولین دستگاه‌هاى اجرایى، روساى دانشگاه‌ها و بانک‌ها و برخی صاحب نظران در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان پارسیان برگزار شد.