جشن خانه سینما بعد از ماه صفر برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست و دومین دوره جشن خانه سینما بعد از دو دوره توقف به دلیل شروع پاندومی کرونا بعد از ایام سوگواری ماه محرم وصفر برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد علی نجفی رئیس هیات مدیر خانه سینما اعلام کرد که خانه سینما درصدد است که جشن را امسال حتما برگزار کند و انشاءالله بیست‌ودومین جشن خانه سینما اوایل آبان‌ماه یعنی پس از پایان ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

,

نجفی همچنین با اشاره‌ای هم به انتخابات هیات مدیره جدید خانه سینما داشته و در این باره گفته است :« ما هفته‌ی گذشته جلسه‌ای با آقای خزاعی – رئیس سازمان سینمایی – داشتیم که صحبت‌هایی درباره‌ی مسائل مرتبط با وزارت ارشاد مطرح شد و روز سه‌شنبه یا چهارشنبه (۱۷ – ۱۸ مرداد) جلسه‌ای را با اعضای هیأت مدیره خواهیم داشت تا برنامه‌ریزی کنیم احتمالا در هفته‌ی اول یا دوم شهریورماه مجمع و انتخابات هیأت مدیره خانه سینما برگزار شود.»

,

دوم مردادماه امسال قرار بود مجمع و انتخابات هیات مدیره خانه سینما برگزار شود که دو ساعت پیش از شروع مجمع با ارسال نامه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لغو و به زمانی دیگر موکول شد. این اتفاق طبق گفته رئیس هیأت مدیره خانه سینما از سوی وزارت ارشاد برای تایید صلاحیت نامزدها رخ داد.

]
محمد علی نجفی رئیس هیات مدیره خانه سینما از برگزاری بیست و دومین دوره جشن خانه سینما بعد از ایام سوگواری ماه محرم و صفر خبر داد.