ضرورت وحدت رسانه‌ها در عرصه «جهاد تبیین» برای شکست هیمنه پوشالی غرب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سجاد رضایی در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال ۱۷ مرداد روز خبرنگار با عاشورای حسینی و آغاز تبیین‌گری حضرت زینب (س) همزمان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران و جهادگران عرصه«جهاد تبیین» هستند، گفت: هدف اصلی مجموعه بسیج رسانه تشکیل جبهه متحد رسانه های انقلابی است و هم افزایی خوبی بین رسانه های استان وجود دارد.

,

وی ادامه داد: دستور کار اصلی فرمان مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» است و رسانه ها به عنوان مجاهدان خط مقدم این عرصه باید فعالیت کنند و تاکنون حضور چشمگیری داشته اند.

,

رضایی با اشاره به اینکه سه اولویت در «جهاد تبیین» وجود دارد، افزود: بحث بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس اصول انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه پوشالی غرب از جمله این موضوعات است.

,

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از موضوعات جدی این است که سبک زندگی غربی در فضای مجازی و رسانه های مختلف را مردم مشاهده می کنند و ما باید خیانت ها و جنایت های غرب را برای مردم بازگویی کنیم.

,

وی در پایان گفت: متاسفانه این فضای غرب زده طی چند سال اخیر رشد کرده است و نیازمند به یک شکست عمیق دارد تا شاهد شکستن هیمنه پوشالی غرب باشیم و این موضوع نیازمند وحدت و اتحاد رسانه های مختلف است.

,

انتهای پیام/

]
رضایی با بیان اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه «جهاد تبیین» هستند، گفت: شکستن هیمنه پوشالی غرب نیازمند وحدت و اتحاد رسانه‌های مختلف است.