تنزل مقصد خروجی‌های تراکتور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نقل‌وانتقالات درست و اصولی پیش‌نیاز و به بیانی برگ برنده یک تیم فوتبال برای فصل موفقیت‌آمیز است و تیم‌ها هر چقدر در این کارزار با برنامه‌تر عمل کنند، احتمال نیل‌شان به کسب نتیجه و پیروزی بیشتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

برعکس این موضوع نیز صادق است و یارگیری نامناسب می‌تواند یک تیم را از مسیر صعودی دور و به ورطه سقوط و نابودی بکشاند، مثل تراکتور مدلِ ۲۱ که یکی از بدترین فصل‌های خود در لیگ برتر را تجربه کرد.

,

 

,

بدون تردید، اصلی‌ترین عامل ناکامی تراکتوری‌ها در فصل گذشته عملکرد ضعیف در نقل‌وانتقالات بود جایی که تحت تاثیر سوءمدیریت و آمیخته با مباحث دلالی یک فصل کابوس‌وار را برای این تیم و هواداران پرشورش رقم زد.

,

 

,

درحال حاضر، موید این عملکرد ضعیف تنزل مقصد بازیکنان خروجی تراکتور است و گواهی بر این مدعا که آن‌ها از نظر فنی در حد و اندازه‌های تیم بزرگ فوتبال آذربایجان نبوده و در سال گذشته اشتباهی سر از تبریز درآوردند!

,

 

,

در بین بازیکنانی که در این پنجره نقل‌وانتقالاتی از تراکتور پیاده شدند، اگر پیمان بابایی که به استقلال پیوست و نیز اکبر ایمانی که به صورت اجباری راهی ملوان شد را سوا کنیم، سایر بازیکنان به تیمی با جایگاه پایین‌تر منتقل شدند.

,

 

,

اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان جداشده تراکتور به دو تیم نفت مسجدسلیمان و ملوان پیوسته‌اند و برخی از آن‌ها همچون ناصر سالاری در فاصله چند روز تا شروع مسابقات مشتری ندارند و بدون تیم مانده‌اند.

,

 

,

نفراتی که شاید در رویای خود هم نمی‌توانستند حضور در تراکتور را تصور کنند اما به لطف پدیده شوم دلالی افتخار پوشیدن پیراهن محبوب‌ترین تیم آسیا را به دست آورده و در رزومه خود گنجاندند.

,

 

,

اما نکته عجیب این است که چنین انتقال‌هایی در تراکتور تبدیل به اپیدمی شده و در پنجره پیش‌فصل بار دیگر شاهد جذب بازیکنانی به این تیم بودیم که در فصل گذشته باشگاهی کشور حتی یک دقیقه هم بازی نکردند!

,

 

,

هرچند تراکتور در بحث یارگیری نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر عمل کرده اما استخدام برخی بازیکنان که طبق شنیده‌ها نتوانسته‌اند نظر کادرفنی را جلب و در آستانه دیپورت شدن قرار دارند، این عملکرد مناسب را به حاشیه برده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
بازیکنان خروجی تراکتور سر از تیم‌هایی با جایگاه پایین درآورده‌اند که خود گواهی بر عملکرد ضعیف نقل‌وانتقالاتی این تیم در فصل گذشته است.