حضرت زینب(س) سردار جهاد تبیین بود/ جهاد تبیین زینب کبری(س) یکی از مهمترین عوامل بقاء دین اسلام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله ابوالقاسم دولابی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نقش حضرت زینب (س) را در واقعه عاشورا، اظهار کرد: حضرت زینب (س) نقش بسیار مهمی در انتقال پیام امام حسین علیه السلام داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: اگر بخواهم با ادبیات امروز نقش حضرت زینب(س) را در واقعه عاشورا بیان کنم باید بگویم حضرت زینب(س) سردار جهاد تبیین بودند.

,

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: اگر تبیین و روشنگریهای حضرت زینب کبری(س) نبود دشمنان و منافقان خون امام حسین را پایمال می کردند و حتی به نحوی خون امام حسین(ع) را به نفع خود مصادره می‌کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: حضرت زینب کبرا(س) راه امام حسین (ع) را ادامه داد و نهضت امام حسین علیه السلام را به پیروزی نهایی رساند.

,

آیت الله دولابی با بیان اینکه این اسلامی که امروز به ما رسیده مرهون خون امام حسین علیه السلام معرفی می‌شود، ادامه داد: بی شک در کنار خون امام حسین(ع) باید به رشادتها جانفشانی‌ها مدیریت و جهاد تبیین حضرت زینب کبری(س) به عنوان یکی از مهمترین عوامل بقاء دین اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این اسلامی که امروز به ما رسیده مرهون خون امام حسین علیه السلام معرفی می شود، گفت: بی شک در کنار خون امام حسین (ع) باید به رشادت ها جانفشانی ها مدیریت و جهاد تبیین حضرت زینب کبری (س) به عنوان یکی از مهمترین عوامل بقاء دین اشاره کرد.