خوابگاه 250 نفره دانشجویی شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان" دکتر بهرام عین اللهی امروز در جمع خبرنگاران با تسیلت ایام شهادت اباعبدالحسین (ع) و ضمن ابزار خشنودی از حضورش در رفسنجان، اظهار کرد: از آنجاییکه دانشجویان به واسطه تورم و گرانی های مسکن، امکان سکونت در داخل شهر برایشان مهیا نیست؛ افزایش تخت های خوابگاهی من جمله تصمیماتی است که در دولت سیزدهم گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان" ,
وزیربهداشت از افزایش 5 هزار تحت خوابگاهی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بخشی از این امکانات مربوط به متاهلین است تعداد تخت خوابگاه های سراسر کشور 80 هزار بوده که 5 هزار تخت در این یکسال به بهره برداری رسید.
,
وی با اشاره به سیل در رفسنجان، گفت: از آنجاییکه برخی مناطق روستایی و باغات شهرستان بر اثر سیلاب خسارت دیدند طبق بازدیدی که داشتیم گزارش این سیل را خدمت ریاست جمهوری می رسانیم و امیدواریم این خسارات به زودی جبران شود.
,
عین اللهی وزیر بهداشت از آغاز طرح ملی کاشت حلزون شنوایی در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز دولتی و ۱۵ مرکز خصوصی، عمل کاشت حلزون شنوایی را انجام می‌دهند و امیدواریم که امسال میزان بیماران فاقد شنوایی در کشور را به صفر برسانیم.

انتهای پیام/
,
,
]
با حضور وزیر بهداشت خوابگاه 250 نفره دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتبار 20 میلیارد تومان در محل پردیس این دانشگاه افتتاح شد.