لزوم راه اندازی کارگروه های تخصصی برای کاهش اسیب های اجتماعی در اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به تبیین اهمت و ارزش کار رسانه ای در فضای امروز جامعه پرداخت و گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و  ایستادگی در جنگ ترکیبی دشمنان،تولید محتوای مناسب و توزیع  گسترده آن در فضای مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به ضرورت شناسایی ریشه ها و عوامل آسیب های اجتماعی در جامعه پرداخت و گفت: می توان با تشکیل کارگروه های رسانه ای و تولید محتوای مناسبت در این زمینه ها ضمن اگاه سازی مردم، از اسیب های اجتماعی موجود کاست.

,

انصاری به کار گروهی رسانه ای در زمینه کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با اقدامات مشابه می توان آسیب های اجتماعی همچون خودکشی، طلاق و خشونت در جامعه را کنترل و به حداقل رساند.

,

وی با بیان اینکه انقلاب رسانه ای نیاز امروز جامعه است، گفت: تنها با اتحاد و همدلی و تشکیل کارگروه های تخصصی می توان ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان از اسیب های اجتماعی موجود در جامعه کاسته و دارالارشاد را به مدینه فاضله رهنمون کرد.

,

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود به اخرین اقدامات شورای شهر و شهرداری اردبیل در راستای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: نهضت اسفالت ریزی در خیابان ها و کوچه های اردبیل آغاز شده بطوریکه برنامه ریزی شده تا پایان سال پنج برابر سال گذشته در شهرستان اردبیل آسفالت ریزی انجام شود تا خیابان ها و معابر اردبیل از این لحاظ ساماندهی شوند.

,

وی به پل داروپخش نیز اشاره کرد و گفت: بهینه سازی این پل نیز در دستور کار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
رئیس شورای شهر اردبیل به رسالت خبرنگاران در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: لازم است در این برهه خاص که در جنگ رسانه ای به سر می بریم کارگروه های تخصصی رسانه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل راه اندازی شود.