رمز پیروزی انقلاب، اقتدا به نهضت امام حسین(ع) است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ حوادث تاریخی به دلیل کوچک بودن عناصر و مولفه‌های تشکیل‌دهنده آنها، در همان بطن تاریخ می‌مانند و بُرد اجتماعی پیدا نمی‌کنند و یا به شکل ضعیف امتداد دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
تنها واقعه مهم تاریخی که به معنای حقیقی، امتداد اجتماعی دارد و دارای توان فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی در سطح جهانی است و در طول تاریخ توانسته ملت‌های آزادی‌خواه را به صحنه آورده و آنان را از نظر تئوری و عملی پشتیبانی کند، واقعه عاشوراست.
,
 
,
عظمت امام حسین(ع) و جنایات سنگینی که در روز عاشورا در رابطه با امام(ع)، خانواده و یاران باوفای ایشان صورت گرفت، عاشورا را به بزرگ‌ترین حادثه تاریخ تبدیل کرد که امتداد آن تا نهایت تاریخ باقی خواهد ماند.
,
 
,
عاشورا واقعه‌ای است که در یک طرف آن، تمام خوبی‌ها در اوج عظمت متبلور شده و در سوی دیگر، بدی‌ها و جنایات، در نهایت خود بروز یافته است.
,
 
,
عاشورا الگویی برای تمامی سنین در طول تاریخ و واقعه‌ای تحول‌ساز است که فرد و جامعه را با هم به کمال می‌رساند.
,
 
,
بسیاری از قیام‌ها، انقلاب‌ها و مبارزات علیه ظلم و ستم در دنیا، ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد و از آن الگو گرفته است و یکی از مهم‌ترین ثمرات این نهضت حسینی، پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی است.
,
 
,
انقلاب اسلامی قیام تمام قد فقیه اسلام‌شناس با همراهی مردم مسلمان علیه نظام طاغوت بود و سبب شد مدل جدیدی از حکمرانی در دنیا مطرح شود که بر پایه مبانی اسلام شکل گرفته است.
,
 
,
مسئولین نظام اسلامی باید بدانند همان‌طور که رمز پیروزی انقلاب، اقتدا به نهضت امام حسین(ع) بود، همانگونه نیز موفقیت در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی و در یک کلمه تحقق آرمان‌های انقلاب، تبعیت از معارف حسینی است.
,
 
,
این موضوع، حقیقتی است که بارها در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های گوناگون، تجربه شده و نتایج آن پیش چشم ماست.
,
 
حق‌طلبی، حُریّت، تکلیف‌مداری، مبارزه با ظلم و طاغوت، رعایت حق‌الناس، تسلیم ظلم‌نشدن، امر به معروف و نهی از منکر، دوری از دنیاطلبی، شجاعت در اقدام و ولایت‌پذیری برخی از مولفه‌های مکتب امام حسین(ع) است که مدیران نظام اسلامی باید در سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خود به آنها توجه داشته باشند.
,
,
 
,
اینکه امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت است، صرفا یک شعار نیست بلکه باید در سیاست ها، برنامه‌ها، راهبردها، اهداف و در یک کلمه در عمل، خود را نشان دهد، پیشرفت و پیروزی در حکمرانیِ مبتنی بر مکتب امام حسین(ع) است.
,
 
,
 
,
محمد رضایی؛ فعال رسانه
,

انتهای پیام/

]
مسئولین نظام اسلامی باید بدانند رمز موفقیت در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی و در یک کلمه تحقق آرمان‌های انقلاب، تبعیت از معارف حسینی است.