سرمایه‌های تیم فوتبال تراکتور در برزخ‌
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پس از حضور «قربان بردیف» سرمربی ترکمنی – روسی در تراکتور که به عنوان یک مربی متبحر در کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی شناخته می‌شود، موجی از امید در دل بازیکنان جوان این تیم به‌ وجود آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

اما پس از بازگشت سرخ‌پوشان از اردوی ترکیه شایعات ضدونقیضی مبنی بر جدایی یا انتقال قرضی بازیکنان جوان و آینده‌دار تراکتور ایجاد شد که با عدم حضورشان در دیدار با گل‌گهر، این شایعات قوت گرفته است.

,

 

,

بر اساس شنیده‌ها، علی فتحی و علی نجفی که از محصولات آکادمی تراکتور هستند و در تیم بزرگسالان حضور دارند، با نظر بردیف از لیست این تیم خارج شده‌اند و سرمربی تراکتور نامه عدم نیاز به این بازیکنان را به باشگاه داده است.

,

 

,

در واکنش، این دو بازیکن با توجه به پیشنهادهای خود خواستار دریافت رضایت‌نامه شده‌اند اما باشگاه تراکتور اعلام کرده که فقط در صورت انتقال قرضی با جدایی آن‌ها موافقت می‌کند و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد ۲ ساله داده است.

,

 

,

گفته می‌شود، تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان خواستار جذب قطعی این دو بازیکن شده‌اند که حالا با این اتفاقات، «علی‌»های جوان تراکتور در بلاتکلیفی قرار گرفته‌اند و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

,

 

,

بی‌شک بازیکنان جوانی نظیر علی فتحی، علی نجفی، بهزاد سلامی و … سرمایه‌های تراکتور بوده و انتظار می‌رود تا با مدیریت صحیح درباره این بازیکنان تصمیم‌گیری شود تا آینده فوتبالی‌شان به مخاطره نیافتد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
دو بازیکن جوان تیم فوتبال تراکتور با اعلام عدم نیاز از سوی سرمربی این تیم در بلاتکلیفی قرار گرفته‌اند.