پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از هیات تطبیق مقررات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: هم اکنون بازنشستگان از نظر معیشتی در وضعیت سختی به سر می برند بنابراین با رویکرد عدالت محور باید توجه به وضعیت این جمعیت گسترده مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وحیدی با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان نباید فراموش شود، تاکید کرد: توجه به وضعیت معیشتی این قشر باید در اولویت دستور کار مسئولان قرار گیرد.

,

وی اضافه کرد: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به هیات تطبیق مقررات فرستاده و از این طریق پای احقاق حقوق این قشرایستاده است از سوی دیگر تنها افزایش ۱۰ درصدی برای حقوق بازنشستگان شاغل از کارکنان لشگری و کشوری شرایط سختی را برای آن ها در کشور ایجاد کرده است.

,

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بازنشستگان در شرایط کنونی سختی زیادی می کشند و با توجه به زحماتی که کشیده اند تداوم این وضعیت مطلوب نیست.

انتهای پیام/

,
,
]
محمد وحیدی با بیان اینکه افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان، معیشت آنان را در وضعیت سختی قرار داده است، گفت: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به هیات تطبیق مقررات فرستاده و از این طریق پای احقاق حقوق این قشرایستاده است.