خبرنگاران، مطالبات دوازده گانه رهبرانقلاب از حوزه رسانه را نصب العین خود قرار دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید محمدرضا کاظمی طبا به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای رسانه اظهار کرد: از خبرنگاران انتظار داریم مطالبات دوازده گانه رهبر معظم انقلاب از حوزه رسانه را نصب العین خود قرار دهند از جمله اینکه برای ارتقای سطح آگاهی و تحلیل مردم تلاش کنید، نقد براساس نظارت و اطلاع رسانی باشد، انتقاد منطقی و واقع بینانه داشته باشید، به یکدیگر حسن ظن داشته باشید، ذهن مردم را مشغول مسائل فردی نکنید، اعتماد به نفس مردم نباید شکسته شود، از اختلافات جزئی و غیر اصولی پرهیز کنید، هر خبری گفتنی نیست، هتک حرمت و آبروی افراد جایز نیست، تهمت به نظام گاهی از تهمت به افراد هم بالاتر است، یکدیگر را متهم نکنید و هر چیزی را رسانه ای نکنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه رسیدگی به مسائل و رفع مشکلات جامعه فرهنگ و هنر و هنرمندان شهرستان بویژه انجمن خوشنویسان را یکی از اولویت های خود دانست و ابراز کرد: با توجه به اینکه نقش فضای مجازی در اطلاع رسانی را نمی توان نادیده گرفت خبرها حاکی از آن است که عنوان معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معاونت رسانه و فضای مجازی تغییر خواهد کرد.

,

* نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و کاهش معضلات اجتماعی بسیار با اهمیت است

, * نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و کاهش معضلات اجتماعی بسیار با اهمیت است, * نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و کاهش معضلات اجتماعی بسیار با اهمیت است,

وی با اشاره به آمار برخی معضلات و ناهنجاری های اجتماعی شهرستان خاطرنشان کرد: رسانه ها با محتواهای تولیدی می توانند علاوه بر آگاه سازی در فرهنگ سازی و کاهش معضلات اجتماعی نقش موثری داشته باشند.

,

کاظمی طبا افزود: براساس مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان برای پویایی، نشاط اجتماعی و گسترش ارزشهای دینی، از نیمه دوم سال گذشته کلیه برنامه های فرهنگی اجتماعی و مذهبی به صورت محله محور برگزار می شود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

,

وی جلوگیری از استخدام های فامیلی در دستگاه ها مختلف شهرستان را یکی از خطوط قرمزهای خود عنوان کرد و با درخواست از خبرنگاران که نگاه تحلیل گرایانه به مسائل داشته باشند گفت: با توجه به مشکل ساختمان مناسب برخی دستگاه های نظارتی تصمیمات خوبی برای مجموعه اداری شاهین شهر گرفته شده که امیدوار هستیم با اختیارات قانونی و کمک منابع دولتی در آینده نزدیک این مشکلات رفع شود.

,

* رتبه قابل توجه شهرستان در مدیریت بیماری و ارتقا سلامت جامعه

, * رتبه قابل توجه شهرستان در مدیریت بیماری و ارتقا سلامت جامعه, * رتبه قابل توجه شهرستان در مدیریت بیماری و ارتقا سلامت جامعه,

علی پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در نشست با تبریک روز خبرنگار، از مجموعه اقدامات اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و ارتقاء سطح سلامت جامعه بویژه بیماری کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در بین شهرستان های با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر استان شهرستان شاهین شهر و میمه موفق شده در حوزه های پوشش واکسیناسیون، مراقبت بیماری ها و غربالگری رتبه قابل توجهی را به خود اختصاص دهد که این مهم با همکاری و مساعدت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی صورت پذیرفته است.

,

وی با تاکید بر اینکه سلامت روان نقش موثری در نشاط جامعه دارد افزود: به هر میزان که فعالیت در حوزه سلامت روان بیشتر شود قطعا اثرات مثبت آن را در سطح چامعه بیشتر مشاهده خواهیم کرد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارد از تمام افراد بالای 18 سال خواست نسبت به انجام واکسیناسیون دوز یادآور اقدام کنند.

,

* رسانه ها در تقویت شاخصه های توسعه یافتگی جامعه نقش موثری دارند

, * رسانه ها در تقویت شاخصه های توسعه یافتگی جامعه نقش موثری دارند, * رسانه ها در تقویت شاخصه های توسعه یافتگی جامعه نقش موثری دارند,

فرزاد رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ابتدای نشست با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در افغانستان از تلاش اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه قدردانی کرد و افزود: خبرنگاران و رسانه ها در تقویت شاخصه های توسعه یافتگی جامعه نقش و اهمیت ویژه ای دارند.

,

شهناز باقریان بخشدار مرکزی شهرستان نیز در این نشست با تبریک روز خبرنگار با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نقش رسانه ها در مطالبه گری و انعکاس نیازها و مشکلات مردم به مسئولان تاکید کرد.

,

در ابتدای این جلسه خبرنگاران با بیان برخی مشکلات و چالش های اصحاب رسانه از جمله مشکلات معیشتی، عدم امنیت شغلی، حق الزحمه کم، بیمه و..، خواستار حمایت و توجه مدیران و مسئولان شهرستان به خبرنگاران و توزیع عادلانه فرصتها و همکاری مدیران شهرستانی با خبرنگاران در رسیدگی به مسائل مردم شدند.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: انتظار داریم خبرنگاران مطالبات دوازده گانه رهبر معظم انقلاب از حوزه رسانه را نصب العین خود قرار داده علاوه بر اطلاع رسانی در فرهنگ سازی و کاهش معضلات اجتماعی نیز تلاش کنند.