وویوویچ: فینال حق ما بود/ در هندبال قهرمانی جهان احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پایان مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و کسب مدال برنز توسط ملی‌پوشان ایران در این تورنمنت اظهار داشت: قطعا ما باید در فینال این رویداد حضور پیدا می‌کردیم، اما اتفاقاتی رخ داد که مانع از رسیدن ایران به فینال گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تیم هندبال ترکیه با دو باخت به مدال نقره این بازی‌ها رسید و ما با یک باخت به مدال برنز رسیدیم، اما خوب این ورزش است. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و باید بگویم آنها واقعا خوب عمل کردند.

,

سرمربی تیم ملی هندبال ایران افزود: ما در این تورنمنت حتی بدون داشتن بازیکنان خوبی مانند سجاد استکی و پویا نوروزی‌نژاد و یا یونس آثاری که در طول بازی‌های این رویداد مصدوم بود عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم. حتی در بازی آخر با چند بازیکن محروم مقابل حریف بازی کردیم و البته در نهایت مقابل عربستان پیروز شدیم.

,

وویوویچ با ابراز رضایت از بازیکنانش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، خاطر‌نشان کرد: همه ما در تیم ملی مانند یک خانواده بزرگ هستیم که می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

,

سرمربی تیم ملی هندبال با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان، افزود: تا رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان فرصت کافی برای آمادگی داریم و فراموش نکنیم هر چیزی در مسابقات قهرمانی جهان امکان رخ دادن دارد.

,


 

,
,

 

,

 

]
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، حق تیم ایران را رسیدن به فینال این بازی‌ها عنوان کرد.