1401-12-01 13:15:52.103337
پرداخت مابه تفاوت سود سهامدارن بانک مهر اقتصاد تا بهمن ماه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدعلی مهدوی فر نماینده بنیاد تعاون بسیج کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با آخرین وضعیت سهامدارن بانک سپه گفت: قبل از ادغام بانکها بخشی از سهام بانک مهراقتصاد را افراد خریداری کرده بودند که بعد از ادغام بانکها؛ بانک سپه فراخوان زد و مبلغی را به عنوان فروش سهام به افراد پرداخت کرد.
 
وی افزود: این روال پرداخت مورد اعتراض سهامداران قرار گرفت که با پیگیری های انجام شده بنا شد بخشی از اموال بانک برگشت داده و فروخته شود و ما به تفاوت سهم سهامدارن به آنها پرداخت شود.
 
مهدوی فر در رابطه با نحوه دریافت مابه تفاوت ارزش سهام توضیح داد: سهامدارن با مراجعه به نواحی مقاومت بسیج می توانند پوسترهای طراحی شده که شامل مراحل قانونی دریافت مازاد ارزش سهام است را دریافت کنند.
وی ادامه داد: مراجعه به سایت www.yarabtb.ir و ثبت درخواست براساس جدول زمانبندی؛ مراجعه به نزدیکترین دفتر اسناد رسمی محل سکونت و تکمیل فرم سهامدارن و در نهایت مراجعه به شعب بانک صادرات سراسر کشور و دریافت وجه از مراحلی است که لازم است سهامدارن اقدام کنند.
 
نماینده بنیاد تعاون بسیج کرمان خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا بهمن ماه مابه تفاوت سود سهام به افراد پرداخت شود که این موضوع از طریق پیامک به سهامداران اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , راه آرمان,
,
,
,
,
, www.yarabtb.ir,
,
,
,
]
محمدعلی مهدوی فر در رابطه با نحوه دریافت مابه تفاوت ارزش سهام توضیح داد: سهامدارن با مراجعه به نواحی مقاومت بسیج می توانند پوسترهای طراحی شده که شامل مراحل قانونی دریافت مازاد ارزش سهام است را دریافت کنند.