افزایش ورود زائران عتبات عالیات به ایلام؛ ضرورت افزایش خدمت رسانی به زائران اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، “حسن بهرام نیا”، استاندار ایلام روز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان با قدردانی از اعضای ستاد اربعین استان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین بخوبی در امور اربعین وظایف خود را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: مساجد، مکان های مذهبی، سالن های ورزشی و مدارس در شهرستان های زائرپذیر محل اسکان زائران خواهند بود و از تمامی این مکان ها در اربعین در شهرستان های چرداول و ملکشاهی بصورت میدانی بازدید شده است.

,

استاندار ایلام ادامه داد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده مسیر ایلام - مهران تا اربعین چهار خطه می شود و روزانه برای حدود ۳۰۰ هزار نفر آب در مهران تامین و برق ۳۰ مگاواتی در مهران به بهره برداری رسیده است.

,

بهرام نیا با تاکید بر تسریع عملیات لاین دوم پل صلواتی ایلام یادآور شد: عرشه این پل آماده شده و تا قبل از اربعین لاین دوم این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

,

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ هزار نفر در شهرستان های زائرپذیر و سایت چغاسبز اسکان داده می شوند و تا اربعین تلاش داریم این تعداد اسکان از ۶۰ هزار نفر نیز عبور کند.

,

استاندار ایلام با بیان اینکه آذوقه ، اقلام و نذورات توسط کمیته مشارکت ها مردمی اربعین استان ساماندهی شود، گفت: محور اربعین امسال مردم هستند چراکه مردم هر زمان حضور یافتند به توفیقات زیادی دست یافتیم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
استاندار ایلام با اشاره به پیش بودن اربعین گفت: هم اکنون روزانه پنج هزار زائر عتبات عالیات وارد استان می شود و این مهم می طلبد خدمات رسانی خود را با زوار افزایش دهیم.