بزرگترین پرده سینمایی خاورمیانه در کما/ بلاتکلیفی ۱۰ ساله سینما هجرت!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها غبار فراموشی روی بزرگترین پرده سینمایی خاورمیانه در کرج نشسته است و کسی سراغی از این مجموعه نمی گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
۲۰ سال پیش برج آزادی هم این پرده را داشت اما پس از برچیدن آن، تنها پرده عریض و بزرگ منطقه در حال حاضر در کرج به چشم می خورد اما چه سود!
,
 
,
این سینما برای ادامه فعالیت به بازسازی و نوسازی تجهیزات نیاز دارد، در سال های دور ۸۰۰ نفر داخل سینما و ۸۰۰ نفر در صف بلیط می ایستادند.
,
 
,
با حال و روز کنونی سینما ۱۰۰ نفر هم از آن استقبال نمی کنند، به اذعان شهروندان کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، برای هجرت رمقی نمانده است.
,
 
,
, ,
 
,
سینما هجرت برای کرج چراغی است که هر روز کم نورتر می شود، یک شهروند کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ سینما جای پارک ندارد.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ تاکسی ها مسیر را مسدود کرده و کسی نمی تواند اقدام به خرید بلیط کند، با این اوضاع و احوال امیدی به رونق هجرت نیست.
,
 
,
طرح تعریض خیابان بهانه ای شده است تا سایه تخریب به جای نوسازی بر سر سینما هجرت، قدیمی ترین سینمای شهر کرج سنگینی کند.
,
 
,
محرابی رئیس حوزه هنری استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ برای بازسازی بلاتکلیف مانده ایم و مدیریت شهری هم همتی ندارد.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: ۱۰ سال منتظر مانده ایم که زمین جدید به حوزه هنری پیشنهاد داده شود، حتی وعده ملک معوض در بلوار ماهان هم محقق نشد.
,
 
,
حسینی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تخریب و بازسازی یا ساخت بنای جدید هزینه زیادی دارد.
,
 
,
پروژه مذکور در گرو مصوبه شورای شهر کرج است و اگر چه شاید نگاتیو برخی از سینماها قطع شده اما چرخ آپارات سینما هجرت هنوز می چرخد.
,
 
,
محرابی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ هجرت محل مناسبی برای دایر شدن یک موزه سینمایی است اما علی رغم پیشنهاد ما اتفاق خاصی نیفتاد.
,
 
,
به واسطه وجود پرده نمایش بزرگ، کم نظیر و معماری خاص سینما هجرت، می توان از آن به عنوان یک ظرفیت فرهنگی ویژه بهره برداری کرد.
,
 
,
در خاتمه باید گفت؛ برای آنکه این مکان فرهنگی به روزهای خوب گذشته خود بازگردد نیاز است که مدیریت شهری پای کار آمده و به حل مشکل آن بپردازد.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
این روزها تنها پرده عریض سینمایی خاورمیانه به واسطه مهری مسئولین در کرج خاک می خورد و رمقی برای "هجرت" نماینده است.