جنگل های لار در باشت دچار حریق شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان باشت در گفتگو با  صبح زاگرس  آخرین وضعیت آتش سوزی در کوههای باشت را تشریح و گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۲ تماسی داشتیم مبنی بر آتش سوزی در کوه لار(روبروی گو مورد) ، بلافاصله اطلاع رسانی لازم به دستگاههای عضو کمیته بحران و ادارات شهرستان انجام گرفت ،و از ۲مسیر جهت مهار اتش حرکت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:منابع طبیعی و محیط زیست ازمسیر جاده هزیم میانه با پیاده روی ۴ساعته به محل اتش سوزی رسیده و تعدادی از نیروهای بسیج و گردان امام حسین (ع) و بخشداری مرکزی و فرمانداری از جاده کوه لار و کوه مورد به نیروها پیوستند.

,

گرامی با بیان اینکه در این رابطه تماسهای لازم با استاندار ، مدیران کل بحران و منابع طبیعی جهت پشتیبانی انجام گرفت ، که بلافاصله تماسی داشتیم مبنی بر اتش سوزی کوه عنا، که با حضور به موقع یگان حفاظت منابع طبیعی استان ، نیروهای گردان ۴۸۴ و نیروهای مردمی با مدیریت بخشدار بوستان این آتش سوزی مهار شد.

,

فرماندار شهرستان باشت ابراز داشت: نیروی های پشتیبانی به محل آتش سوزی مجدد اعزام شد و امیدواریم تا ساعتی دیگر این آتش مهار شود.

,

انتهای پیام/

]
نادر گرامی فرماندار باشت آخرین جزئیات آتش سوزی در کوه های این شهرستان را تشریح کرد و گفت: جنگل های لار در باشت دچار حریق شد.