چشمک پیرمرد پرتغالی به صحبت‌های تاج/ پالس مثبت کی‌روش برای پذیرش هدایت تیم ملی فوتبال ایران!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شب گذشته مهدی تاج، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر به اظهارنظر درباره عقد قرارداد فدراسیون زمان ریاست خودش با مارک ویلموتس پرداخت و صحبت‌هایی هم درباره کارلوس کی‌روش داشت.

,

تاج پس از تعریف و تمجید، درباره سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم کی‌روش مربی موفقی است و فقط می‌توانم اکنون همین را بگویم. اگر رئیس فدراسیون شوم، به صورت جدی با تیم خود روی موضوع بازگرداندن او به تیم ملی ایران فکر می‌کنیم.

,

از همین رو تنها دقایقی پس از این اظهارنظر، کارلوس کی‌روش در حساب اینستاگرام شخصی‌اش با انتشار ویدئویی از زمان حضورش در تیم ملی ایران و رختکن بازی با ازبکستان نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.»

,

, ,

در شرایط فعلی که جایگاه دراگان اسکوچیچ، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران به شدت متزلزل شده و در هر محفلی از تغییر او صحبت هست، به‌نظر می‌رسد با بازگشت مهدی تاج به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ سرنوشت خوبی نخواهد داشت.

,

بیش‌تر بخوانید؛

, , تاج: اقدام شستا در توقیف ساختمان فدراسیون قانونی نیست/ رئیس فوتبال شوم؛ برای بازگرداندن کی‌روش اقدام جدی می‌کنم!, تاج: اقدام شستا در توقیف ساختمان فدراسیون قانونی نیست/ رئیس فوتبال شوم؛ برای بازگرداندن کی‌روش اقدام جدی می‌کنم!,
 
, , محمدنبی: شایعه مذاکره‌ام با کی‌روش را تکذیب می‌کنم؛ سِمتی ندارم/ با تاج ائتلاف کرده‌ایم و بر اساس برنامه واحد پیش می‌رویم, محمدنبی: شایعه مذاکره‌ام با کی‌روش را تکذیب می‌کنم؛ سِمتی ندارم/ با تاج ائتلاف کرده‌ایم و بر اساس برنامه واحد پیش می‌رویم]
صحبت‌های شب گذشته رئیس اسبق فدراسیون فوتبال واکنش کارلوس کی‌روش را در پی داشت.