مدرسه ۱۲ کلاسه قدس کنگان با حضور وزیر نفت افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس به مناسبت هفته دولت صبح امروز با دستور وزیر نفت مدرسه ۱۲ کلاس قدس کنگان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر افزود: این پروژه در زیربنای ۱۶۹۲ و محوطه‌سازی ۲۸۳۸ متر مربع صورت گرفته است.

,

وی با تشریح جزئیات بیشتر از این مدرسه ادامه داد: ۲۳۴ متر طول دیوار کشی مدرسه حافظ شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

,

احمدی اظهار کرد: مدرسه ۶ کلاسه حافظ در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

,

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تا به امروز علاوه‌بر افتتاح اولین استخر دانش‌آموزی استان که قریب به ۱۰ سال از شروع آن گذشته بود چندین مدرسه در سطح شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدرسه ۱۲ کلاس قدس کنگان صبح امروز در ارتباط ویدیویی با وزیر نفت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.