بازار خدمت به مردم محروم در لباس جهادگران بسیجی گرم شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، مردمی شدن بسیج جلوه بیشتری پیدا کرده و بر همین اساس سازمان بسیج سازندگی درصدد است یک هزار قرارگاه جهادی بزرگ را راه اندازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

ایجاد قرارگاه های جهادی مبین آن است که بسیج برای همه مردم است و در مشکلات و سختی ها در کنار مردم ایستاده و از سویی دیگر این فعالیت‌های جهادی بستری مناسب برای تقویت روحیه خودباوری و ایثارگری است که شاید این دو موضوع مهمترین رکن در گام دوم انقلاب برای رسیدن به آرمان بلند انقلاب اسلامی باشد.

,

براساس مقتضیات زمان کارکردهای بسیج متفاوت بوده روزی بسیج در میدان جنگ ایثارگری می کرد و امروز در لباس خدمت به مردم آجر از روی آجر بر می دارد.

,

بسیاری از خدماتی که بسیج به مردم ارائه می دهد از کانال بسیج سازندگی است که در حال حاضر با تشکیل کارگروه های مختلف و با تاسی از تفکر علوی خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت ادامه دارد.

,

تفکر علوی و تاسی از نهضت حسینی دو تفکر غالب در بسیج سازندگی و قرارگاههای جهادی است و در این راستا در ایام محروم و صفر شاهد رونق بازار گروه های جهادی هستیم که در مناطق محروم استان گلستان خدمت گذاری می کنند.

,

گروه های جهادی قرارگاه عهد جهاد بسیج دانشجویی و همچنین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به منظور خدمت به مردم اینبار در کشکک رامیان حاضر شدند و یکی از اقدامات این جهادگران عمرانی و آموزشی در مدرسه و سلامت و فرهنگی پیگیری کردند.

,

حجت الاسلام عباس گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در بازدید از فعالیت های این گروه های جهادی و پروژه نیمه تمام خانه عالم این روستا اظهار کرد: جهادگران بسیجی باید قدر این لحظه ها را بدانند و فرصت برای خدمت به مردم کم پیش می آید و شاید مدت زمان آن اندک باشد ولی در زندگی انسان تاثیر به سزایی دارد و منجر به تحول در حال می شود.

,

گرزین بیان کرد: هدف ما از حضور در جمع جهادگران عرض خسته نباشید و خداقوت است و بازدید از این روستا با مردم نیز گفتگو کردیم و مشکلات روستای کشکک بررسی شد و مردم این منطقه مشکلاتی داشتند که از مهمترین آنها اشتغال، آب است و ما نیز از طریق نهادهای مربوطه این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

,

وی افزود: علاوه بر فعالیت های جهادی کلاس های آموزشی نیز برای حالی محل در نظر گرفته شده است و همچنین در راستای حمایت از محرومین چند بسته معیشتی نیز در این روستا توزیع شد.

,

این مقام مسئول متذکر شد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به جهادگران دارد و توصیه کرده که مسئولان در بین مردم باشند و فعالیت های جهادی و خدمت رسانی باعث ایجاد انگیزه و امید آفرینی بین مردم می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
گروه‌های جهادی به منظور خدمت به مردم اینبار درکشکک رامیان حاضر شدند.