خبرنگاران گلستانی در قالب «سفیران حسینی» در اربعین حاضر می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی تجری در گفتگو با گلستان ما گفت: در راستای اعتلای فرهنگ عاشورایی کاروان رسانه ای روز جمعه 18 شهریور اعزام سفر اربعین به کربلای معلی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: این کاروان از اصحاب رسانه استان شامل تصویر بردار، عکاس، مستند ساز و صاحبان قلم  تشکیل شده  و در طول این سفر که حدود 6 روز به طول می انجامد اقدام به پوشش گوشه از عظمت این رویداد اعتقادی و دینی می کنند.

,

تجری یادآور شد: در این سفر  تصویر نگار روزانه مراسم که در طول روز تصاویری از جلوه های حضور و عظمت مراسم اربعین تهیه می شود و همچنین تولید محتوای مکتوب و گزارش و یادداشت از مراسم،  وقایع نگار روزانه راهپیمایی اربعین،  تهیه مستند تولیدی سفر از دیگر اقدامات این کاروان رسانه ای در سفر به کربلای معلی به شمار می رود.

,

وی افزود: تصویر نگار و گزارش و یادداشت های تولید شده برای تمامی رسان های استان ارسال می شود که پوشش مناسب و درخوری در رسانه های استان شاهد باشیم و از اصحاب رسانه استان و صاحبان پایگاه های خبری و خبرگزاری ها انتظار است بخش ویژه ای برای پوشش موارد فوق در سایت و یا کانال خود داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
محمدمهدی تجری از حضور تعدادی از خبرنگاران گلستانی در ایام اربعین در کربلای معلی خبر داد و گفت: این کاروان رسانه ای جمعه هفته جاری اعزام می شود.