جلسه شورای هماهنگی وزارت صمت با موضوع گردشگری صنعتی برگزار شد
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت با محوریت تبیین برنامه گردشگری صنعتی (راهیان پیشرفت) عصر روزگذشته به ریاست حسین زاده‌قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل این وزارتخانه برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران روابط عمومی شرکت ملی مس، گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروسازی سایپا، مجتمع صنعتی و معدنی چادملو، گروه صنعتی انتخاب، گروه صنعتی بهمن‌موتور و... از جمله اعضای حاضر شورا در این جلسه بودند.

بیشتر بخوانید:
نشست خبری وزیر صنعت، معدن و تجارت

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزارت صمت, وزارت صنعت، معدن و تجارت,
,
,
,
,
, نشست خبری وزیر صنعت، معدن و تجارت,
قشمی در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه‌های انجام شده ۶۰ سفر راهیان پیشرفت طی هشت ماه گذشته، گفت: با استناد به نظرسنجی‌های صورت گرفته، راهیان پیشرفت تأثیر مثبت و مستقیمی در تببین اقدامات انجام شده حوزه صنعت و معدن داشته است.
, صنعت و معدن,
 
,
به گفته رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت، برنامه راهیان پیشرفت با همکاری دیگر وزارتخانه‌ها از جمله آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری وارد مرحله جدیدی خواهد شد.
,
 
,
قشمی همچنین اظهار داشت: ۲۴ گروه مؤثر جامعه در قالب رهبران فکری هم‌اکنون در سراسر کشور در حال ساماندهی برای بازدید از واحدهای مختلف صنعتی و معدنی هستند و بحمدالله مدیران روابط‌عمومی این واحدها همکاری خوبی دارند.

,
,
, ,
 
,
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین رهیافت جدید این مرکز در حوزه راهیان پیشرفت را تشریح و خاطرنشان کرد: با حمایت و پشتیبانی وزیر «صنعت، معدن و تجارت، برنامه راهیان پیشرفت را در همه کشور با جدیت ادامه خواهیم داد.
, وزارت صنعت، معدن و تجارت,
 
,
قشمی در پایان تاکید کرد: نمایندگان استان‌ها، شهرک‌های صنعتی و نمایندگان بخش خصوصی سه گروه مهم حاضر در شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت هستند و جلسات این شورا به صورت منظم برگزار خواهد شد.
,
 
,
در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت، اعضای حاضر ضمن حمایت از ایده راهیان پیشرفت به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان حکم عضویت برخی اعضای شورای یاد شده از سوی قشمی اعطا شد.

 
, وزارت صمت,
,
]
پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت با محوریت تبیین برنامه گردشگری صنعتی (راهیان پیشرفت) عصر روز گذشته به ریاست حسین زاده‌قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل این وزارتخانه برگزار شد.