تردد زوار در مرز خسروی شبانه‌روزی انجام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به اینکه تردد در مرز خسروی بصورت شبانه روزی انجام می شود، اظهار داشت: خوشبختانه ازدحام جمعیت در مرز نداریم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: در حال حاضر با موج بازگشت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) از مرز روبه رو هستیم و با توجه به این شرایط امیدواریم بتوانیم همچنان خدمتگزاران شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم تا ان شاءالله به سهولت و در آرامش به شهرهای خود بازگردند.

وی گفت: زائران اربعین در بازگشت به محض ورود در مرز مورد استقبال مرزبانی قرار می گیرند؛ اگر دارای خودروی شخصی باشند از طریق اتوبوسها به پارکینگها منتقل می شوند و اگر هم نه، توسط وسایل نقلیه بین شهری که تدارک دیده شده به مرکز استان منتقل می شوند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به عدم ازدحام زائران در برگشت از عتبات عالیات، در شهرستان قصرشیرین توقف زیادی ندارند و راهی مقصدهای خود می شوند.

حیدری افزود: همچنان مدارس و اردوگاههای سپاه، هلال احمر و مواکب چه در مسیر رفت و چه برگشت برای اسکان زائران آمادگی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
محمد حیدری با اشاره به اینکه تردد در مرز خسروی بصورت شبانه روزی انجام می شود، اظهار داشت: خوشبختانه ازدحام جمعیت در مرز نداریم.