مراسم رژه نیروهای مسلح یزد امسال در بلوار دفاع مقدس برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید احمد دهقان حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و دهه آخر صفر، اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس با ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) مصادف شده و امیدواریم با استعانت از خدای متعال، گامی ارزنده در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی از هفته دفاع مقدس به عنوان نماد رشادت، سلحشوری، شجاعت، ایثار و شهادت طلبی یاد کرد و افزود: در طلیعه چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح استان یزد در روز 31 شهریور ماه با حضور فرماندهان و مسئولان استان و بسیجیان مخلص و فداکار به منظور تجدید عهد با آرمان‌های شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی و پیمان مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

,

دهقان حسینی یادآور شد: رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، امسال در صفائیه، میدان ریاضی یزدی، بلوار دفاع مقدس و راس ساعت 8 صبح برگزار می شود.

,

مسئول اجرای رژه نیروهای مسلح استان یزد ادامه داد: امسال بعد از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، رژه نیروهای مسلح استان با استعداد بیشتری از نیروهای پیاده اعم از نظامی، انتظامی و سپاهی برگزار می شود.

,

وی عنوان کرد: در این رژه 40 گروهان رژه حماسی را به صورت کلاسیک و عبوری اجرا می کنند و گروهان‌های حاضر، نسبت به سال‌های قبل حضوری متفاوت و با تنوع و استعداد بیشتری خواهند داشت.

,

دهقان حسینی بیان کرد: در این مراسم، رژه موتوری، رژه خودروهای تاکتیکی و ضد اغتشاش یگان امنیتی و خودروهای محمول به عنوان اقدامی نوآورانه انجام خواهد شد.

,

معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امسال، استاندار یزد سخنران این مراسم خواهد بود، اظهار داشت: در سال های گذشته رژه در میدان امام حسین(ع)، چهارراه فضای سبز، چهارراه شهد و ... برگزار می شد اما امسال این مراسم در منطقه صفائیه برگزار می شود تا در این مناطق نیز رنگ و بوی اقدامات فرهنگی حول محور دفاع مقدس، پررنگتر شود.

,

دهقان حسینی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح استان یزد همزمان با سراسر کشور در 31 شهریور ماه، نخستین روز از آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می شود و در تمامی شهرستان‌های استان نیز به طور همزمان این مراسم برگزار خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: امسال تمهیداتی برای حضور مردم در این مراسم اندیشیده شده بنابراین حضور عموم مردم در این مراسم آزاد است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
سرهنگ دهقان حسینی، معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال، متفاوت ‌از سال‌های گذشته در بلوار دفاع مقدس صفائیه برگزار می شود.