نقش پایگاه‌های بسیج در ایجاد تمدن‌ اسلامی مورد توجه قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در آیین افتتاحیه سومین جشنواره استانی اسوه در گرگان، گفت: نقش پایگاه‌های بسیج در ایجاد تمدن‌ اسلامی توجه شود و پایگاه‌های بسیج باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه باید به نقش پایگاه‌های بسیج در دفاع مقدس بپردازیم؛ گفت: امروز در ایجاد تمدن اسلامی پایگاه بسیج نقش آفرین هستند و ظرفیت بی‌شماری برای جهاد تبیین در پایگاه بسیج وجود دارد‌.

,

فرمانده سپاه نینوا گفت: از تلاش فرمانده‌هان پایگاه بسیج که برای احیای پایگاه‌های بسیج تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.

,

سردار ملک شاهکوهی تاکید کرد: ماموریت ما در احیای پایگاه‌ها و پایگاه بسیج در تراز انقلاب اسلامی تمام نشده  هدف اصلی ما ایجاد جامعه اسلامی است که بتوانیم به آن هدف برسیم و در این راستا اتفاقات خوبی رقم خورده ولی قانع نیستیم وعقب ماندگی زیادی وجود دارد و امید داریم پایگاه‌های بسیج را با همت فرماندهان و بسیجیان در تراز انقلاب قرار دهیم.

,

 ارزیابی عملکرد ۵۲ پایگاه بسیج گلستان در سومین جشنواره اسوه

,  ارزیابی عملکرد ۵۲ پایگاه بسیج گلستان در سومین جشنواره اسوه,

حجت‌الاسلام امیری نیز، اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و ترویج برترین‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در گرگان درحال برگزاری است.

,

وی افزود: برنامه اسوه از دهه ۸۰ جزو برنامه‌های شاخص بسیج بوده ‌است اما با این روش اجرایی و این کیفیت سومین جشنواره را در حال میزبانی هستیم.

,

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوای استان گلستان بیان کرد: ما در سطح استان برای برگزاری جشنواره اسوه از بین چند هزار پایگاه به ۸۰۰ پایگاه رسیدیم که در این جشنواره ۵۲ پایگاه دستاوردها، عملکرد و کارهای خود را در قالب نمایشگاه اسوه ارائه می‌دهند.

,

به گفته امیری، ارزیاب‌های تخصصی در ۲۲ مؤلفه عملکرد پایگاه‌های محلات را در بخش‌های فرهنگی، تربیتی، ارزشی، بصیرتی، امنیتی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و ... مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

,

وی بیان کرد: پایگاه‌هایی که در ارائه عملکرد، امتیاز لازم را کسب کنند به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد، تعدادی از استان ما براساس کیفیت کار معرفی خواهند شد.

,

امیری با اشاره به اینکه الگوهای بسیج شناسایی می‌شوند، گفت: باید از  تجارب پایگاه‌های موفق استفاده کنیم تا به سایر پایگاه‌های استان تسری پیدا کند،  کارهای خوبی که بسیجیان انجام داده‌اند قابل ‌تحسین است که باید قدردان آنها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نقش پایگاه‌های بسیج در ایجاد تمدن‌ اسلامی توجه شود و پایگاه‌های بسیج باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.