آیین اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در دامغان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان امروز در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت بین‌المللی مجاهدان در غربت در تاریخ 2 مهر سال جاری در دانشگاه علم صنعت آغاز به کار کرده و  اختتامیه این اجلاسیه بین‌المللی در تاریخ 4 مهر با حضور مهمانانی از سراسر دنیا در دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به این که فراخوان اجلاسیه مذکور، قبلاً در ۱۲ محور منتشر شده و مقالات دریافتی در حال داوری است؛ اظهار داشت: برنامه اختتامیه شامل سخنرانی و رونمایی از مقالات شده و در پایان مقالات به صورت مکتوب به شرکت کنندگان در اجلاسیه ارائه خواهد شد.

,

 

,

, ,

نمایشگاه "از غربت تا عظمت" در شهرستان دامغان

, نمایشگاه "از غربت تا عظمت" در شهرستان دامغان,

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه "از غربت تا عظمت" در اثنای برگزاری اجلاسیه در شهرستان دامغان، ابراز داشت: نمایشگاه مذکور با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله پارک علم و فناوری استان، آستان قدس رضوی، دانشگاه دامغان، تعدادی از واحدهای دانش بنیان و... برگزار خواهد شد.

,

ریواده با بیان این که این نمایشگاه با توجه به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبری فرزانه انقلاب برپا شده است؛ خاطر نشان کرد: با هدف معرفی ظرفیت و استعداد بالای شهرستان‌های هشت‌گانه استان سمنان در سطح بین المللی، در نمایشگاه "از غربت تا عظمت" یک پنل تخصصی از محصولات دانش‌بنیان ارائه و معرفی می شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از برپایی یک نمایشگاه کتاب همزمان با برگزاری اجلاسیه بین‌المللی  مجاهدان در غربت خبر داده و افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره فرهنگ و ارشاد استان و ظرفیت خوب کتب دفاع مقدس استان سمنان در این نمایشگاه آثاری از جبهه مقاومت و فعالان حوزه ایثارو مقاومت و ... برای علاقه‌مندان در دسترس قرار خواهد گرفت.

,

 

,

حضور بیش از 240 مهمان خارجی در اختتامیه اجلاسیه

, حضور بیش از 240 مهمان خارجی در اختتامیه اجلاسیه,

وی با اشاره به حضور مقامات بلند پایه لشکری و کشوری و میهمانان بین المللی در اختتامیه این اجلاسیه تصیح کرد: تاکنون پیگیری هایی در خصوص میهمانان اجلاسیه صورت گرفته و میهمانانی از فرماندهان عالی رتبه و اعضای هئیت دولت برای حضور در اختتامیه دعوت شده اند که بنا به رعایت دستورالعمل های مرسوم اسامی میهمانان در روز مراسم اعلام خواهد شد.

,

ریواده از حضور تقریباً قطعی قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، امیرعبدالهیان وزیر خارجه و سردار رحیم صفوی فرمانده قرارگاه فرهنگی به عنوان سه تن از میهمانان اختتامیه اجلاسیه نام برد و اظهار داشت: بیش از ۲۴۰ میهمان خارجی از کشورهای مختلف دنیا و 11 سفیر از کشور اسلامی از دیگر میهمانان مراسم اختتامیه اجلاسیه بین‌المللی  مجاهدان در غربت هستند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به این که تا امروز ۳۰ مقاله به دبیرخانه علمی این اجلاسیه رسیده است؛ عنوان کرد: برنامه روز اختتامیه از طریق شبکه های ملی و بین‌المللی و از جمله شبکه های 1، 2، 3، العالم، افق و شبکه استانی سمنان در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

,

وی افزود: حدود ۵۰۰ میهمان داخلی و خارجی متشکل از نخبگان، اندیشمندان و فرماندهان گروه های جهادی در اختتامیه این اجلاسیه بین المللی در شهرستان دامغان حضور خواهند یافت.

,

ریواده در ادامه بیان کرد: با توجه متقارن شدن برگزاری اجلاسیه با هفته دفاع مقدس، برپایی یک نمایشگاه از ادوات نظامی از دیگر برنامه های اختتامیه این اجلاسیه است.

,

 

,

, ,

معرفی استان، یکی از دستاوردهای مهم اجلاسیه

, معرفی استان، یکی از دستاوردهای مهم اجلاسیه,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان  با اشاره به این که یکی از دستاوردهای جنبی این اجلاسیه شناساندن ظرفیت های استان در سطح ملی و بین المللی است؛ گفت: بازدید شرکت کنندگان در آیین اختتامیه، از نمایشگاه و مشاهده ظرفیت و توانمندی های استان و نیز بازدید میهمانان از آثار و بناهای تاریخی و طبیعی استان از دیگر برنامه هایی است که با هدف معرفی ظرفیت های استان صورت خواهد گرفت.

,

وی  با اشاره به حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام در هفته هفته دفاع مقدس و آیین اختتامیه اجلاسیه بین‌المللی  مجاهدان در غربت، ابراز داشت: پیکر مطهر این دو شهید گمنام و خوشنام در طول برنامه های هفته دفاع مقدس در استان میهمان ما هستند و پس از آن به تهران منتقل خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
احمد ریواده از برگزاری اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در شهرستان دامغان و تجلیل از هشت فرمانده محور مقاومت در این اجلاسیه خبر داد.