برنامه‌ریزی روزانه دشمنان در ۲۵۰ کانال فارسی زبان علیه ایران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ کرم کونانی ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال نیز راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان یک افتخار بزرگ در سطح جهان مخابره شد و این نشانه ای از اقتدار دنیای اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از مردم شهرستان کوهدشت تشکر می کنیم که در پذیرایی از زوار اربعین سنگ تمام گذاشتند و به خوبی با برپایی مواکب مهمان نوازی خود را به نمایش گذاشتند.

,

فرمانده سپاه کوهدشت عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند:نگذارید یاد دوران دفاع مقدس از خاطره‌ها و یادها برود؛ این فرمایش تذکری به رزمندگان و پیشکسوتان و همه ما است که باید این فرهنگ را زنده نگه داریم و به نسل جدید منتقل کنیم.

,

وی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۲۰شهید را تقدیم انقلاب نمودیم ولی اجازه ندادیم یک وجب از خاک مقدس ایران را به رژیم بعثی عراق و دشمنان برسد.

,

کونانی گفت: دشمنان روزانه با ۱۸ساعت برنامه در ۲۵۰کانال فارسی زبان فعالیت می کنند و به دنبال تفرقه افکنی، التهاب آفرینی و دروغ‌پراکنی علیه ایران اسلامی هستند.

,

فرمانده سپاه کوهدشت بیان کرد: امروز دشمن یک جنگ ترکیبی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه ای را به راه انداخته است و ما باید در این راستا دشمن را بشناسیم و بصیرت لازم و آمادگی کامل برای مقابله با آن را داشته باشیم.

,

وی با اشاره به تحولات اخیر، گفت: منافقانی که برادران کرد و مردم عزیز ما را وحشیانه به شهادت می رساندند الان می آیند می گویند مدافع ایران هستند؟! جمهوری اسلامی هیچ وقت به منافقان و سلطنت طلبان اجازه نخواهد داد که از آب گل آلود ماهی بگیرند و به کشور ضربه بزنند؛ این افراد مزدور آمریکایی ها هستند و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستاده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ کونانی با اشاره به برنامه‌ریزی روزانه دشمنان در ۲۵۰ کانال فارسی زبان علیه ایران، گفت: مردم کوهدشت در پذیرایی از زوار اربعین سنگ تمام گذاشتند.