در جنگ تحمیلی دنیا رویاروی ایران ایستاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سالار آبنوش، فرمانده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تقارن ایام اربعین حسینی و ماه صفر با هفته دفاع مقدس اتفاق مبارکی است و ارتباط ایام دفاع مقدس با ارزش‌ها و اعتقادات مبرهن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی اضافه کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یعنی مردم باشرف و باغیرت ایران اسلامی هشت سال مقابل جهان که علیه ایران و انقلاب اسلامی بسیج شده بود، ایستادند.
,
 
,
این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در هفته نخست آغاز جنگ تحمیلی و جنایت علیه ایران و انقلاب اسلامی دشمن و بعدها گروهک تروریستی منافقین تلاش داشتند انقلاب اسلامی را نابود کنند.
,
 
,
سردار آبنوش در پاسخ به سوالی درباره چرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: پاسخ این است؛ کسانی که ایران و انقلاب اسلامی را عاشقانه دوست دارند، بدانند این انقلاب بنیان ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی را فروریخت و از ریشه کَند و مشغول نهال‌سازی و فونداسیون‌سازی برای نظام جدید مبتنی بر ارزش‌های الهی و فقه امام باقر، امام صادق و ائمه اطهار علیهم‌السلام بود.
,
 
,
وی متذکر شد: در جنگ تحمیلی تقریباً تمام دنیا علیه ایران اسلامی شد، در حالی که انقلاب اسلامی تهدیدی برای جهان به شمار نمی‌رفت، اما دنیا به صدام حسین کمک کرد و اگر دولتی هم کمک نکرد توان و یارای کمک نداشت.
,
 
,
جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکا و شوروی سابق بود
, جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکا و شوروی سابق بود, جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکا و شوروی سابق بود,
 
,
این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: جهان در دوران دفاع مقدس در سیطره آمریکای جنایتکار و شوروی سابق بود و این دو قدرت دستورات لازم را صادر می‌کردند.
,
 
,
سردار آبنوش تبیین کرد: باید از افرادی که امروز ژست روشنفکری گرفته‌اند سوال کرد که آن روز انقلاب اسلامی چه تهدیدی برای جهان داشت که دولت‌های دنیا ترسیدند و هجمه بزرگی را علیه آن آغاز کردند؟
,
 
,
وی مطرح کرد: واژه «مقدس» به این معنا است که تمام قدرت‌ها و دنیا یکپارچه علیه ایران اسلامی متحد شدند و ضدانقلاب، منافقین و ضدنظام جمهوری اسلامی را علیه ایران سازماندهی کردند، اما در نهایت این قدرت الهی بود که انقلاب اسلامی را پیروز میدان کرد.
,
 
,
این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس به این باور رسیدیم که با خدا باش و خدا تو را پیروز می‌کند و همینگونه هم شد، ما غیر از خدا، اهل بیت علیهم‌السلام و امام حسین علیه‌السلام نداشتیم، اما تمامی تجهیزات مادی دشمن در اختیار رژیم بعثی عراق بود.
,
 
,
سردار آبنوش مطرح کرد: ایران و انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنانی که انواع فتنه‌ها را مرتکب شدند ایستاد، آن‌ها ترفندهای غیرانسانی را روی ایران اسلامی پیاده کردند و از هر سلاح غیرمتعارف آتش‌زا، سمی و سلاح شیمیایی علیه ملت ایران بهره بردند و موفق نشدند.
,
 
,
وی افزود: هرکجا مشکلات بر ما فائق می‌آمد با یک «یا حسین(ع)» و تلاش بیشتر از خداوند مدد می‌گرفتیم و این موجب شد این معادله به نفع حق و حقیقت ورق بخورد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه تقریباً تمام دنیا در جنگ تحمیلی به صدام کمک کرد، گفت: هر کجا کم می‌آوردیم مدد امام حسین(ع) کمک‌مان می‌کرد.