خسارت ۵ میلیارد تومانی معترضان با آتش کشیدن آمبولانس در بجنورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تقی دولت آبادی، رئیس مرکز اورژانس علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: شب گذشته در اعتراضات گروهی در میادین شهرهای خراسان شمالی خسارت هایی به مجموعه علوم پزشکی استان وارد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه به دنبال تماس تلفنی مبنی بر مشکل تنفسی بیماری در کوچه دکتر حکمتی بجنورد، آمبولانس اورژانس به همراه دو نیرو به محل اعزام شد، گفت: در مسیر اعزام مابین چهارراه مخابرات آمبولانس توسط اغتشاشگران متوقف و به آتش کشیده شد.

,

دولت آبادی اضافه کرد: دو نفر از نیروهای امدادگر که در آمبولانس حضور داشتند، مورد حمله معترضان قرار گرفتند که یکی از آنها با اصابت چاقو و دیگری با چوب و چماق در مصدوم شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته وضعیت فرد چاقو خورده نابسامان بود اما بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون شرایط مساعدی و حال عمومی وی خوب است.

,

این مقام مسئول افزود: همچنین در شهرستان شیروان نیز دو آمبولانس مورد حمله قرار گرفتند که خسارت هایی به آنها وارد شد.

,

دولت آبادی بیان داشت: متعجبیم از اینکه چرا این گروه به آمبولانس که حامل بیمار و یا برای نجات جان بیمار اعزام می شود، حمله می کنند.

,

رئیس مرکز اورژانس علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: به دنبال به آتش کشیده شدن آمبولانس در مرکز خراسان شمالی تمام دستگاه به همراه تجهیزات در آتش سوخت و پنج میلیارد تومان به این مجموعه خسارت وارد شد.

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
تقی دولت آبادی با اشاره به اینکه در پی اعتراضات شب گذشتهدر بجنورد، آمبولانسی که برای حمل بیمار اعزام شده بود، مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت، گفت: به دنبال این حملات آمبولانس به صورت کامل در آتش سوخت و پنج میلیارد تومان به این استان خسارت وارد شد.