تلاش برای احیای مجتمع‌های تعطیل شده با استفاده از توان خیرین
[

محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به فعالیت ۱۴مجتمع دانش آموزی هلال احمر در کشور اشاره کرد و گفت: مجتمع دانش آموزی در ۵ استان گیلان، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و کرمان در حال فعالیت هستند، به طوری که می‌توان گفت این مجتمع بیشتر در مناطق صعب العبور و کم برخوردار دایر است و دانش آموزان در این مجتمع‌ها از امکانات خوابگاهی، ورزشی و کلاس‌های تخصصی امدادگری بهره‌مند می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بااشاره به اینکه ۵۷۹ دانش آموز در این مجتمع تحت پوشش قرار گرفتند، گفت: اولین مجتمع دانش‌آموزی سال ۶۹ در شهرستان پاوه افتتاح شد که تعداد مجتمع به ۸۳ رسید اما متاسفانه به دلیل کاهش منابع مالی به ۱۴ مرکز رسید.

,

گل‌فشان به اداره مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش توان اقتصادی و اعتباری هلال احمر و لزوم استفاده از توان خیرین، اداره مجتمع‌ها به صورت هیات امنایی اداره می‌شوند.

,

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه استقبال خیرین از توسعه مجتمع‌ها، سبب خواهد شد تا به دنبال گسترش و احیای برخی مراکز تعطیل شده باشیم، گفت: با تقویت این مجتمع‌ها و ایجاد شرایط تحصیل برای نخبگان می‌توانیم شاهد سربلندی جوانانمان باشیم، چرا که امکان رفت‌وآمد روزانه برای برخی از دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار یا صعب العبور وجود نداشت و فعالیت این مجتمع‌ها کمک بسزایی در راستای رشد و پیشرفت آنان داشته است.

,

به گفته گلفشان، طی سال‌های گذشته شاهد رتبه‌های برتر کنکور و نخبگانی بودیم که در حال حاضر یکی از مسئولان تاثیر گذار در جامعه هستند.

]
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالیت ۱۴مجتمع دانش آموزی هلال احمر در کشور خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با استفاده از توان خیرین مجتمع‌های تعطیل شده را احیا کنیم.