اتفاقات روزهای اخیر کشور به دلیل عدم بصیرت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه دخترانه عصمتیه برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن کریم بر کلمه " اقرا" تاکید شده است یعنی ما باید علم بیاموزیم و این حکم تا روز قیامت جاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه قلم همیشه کارساز بوده است، افزود: سرمایه امام راحل برای انقلاب چیزی جز قلم و کاغذ نبود و بر حسب ظاهر و مادیات چیزی نداشتند اما تراوشات فکری و مغزی ایشان شرق و غرب را به خضوع وادار کرد و  رگ حیات یک ابرقدرت در دنیا به قدرت یک پیرمرد هشتادو چند ساله گره خورده بود.

,

وی با بیان اینکه اقرا یعنی هم بخوانیم، بنویسیم و و در کنار آن بصیرت داشته و آگاه باشید، تصریح کرد: ۱۲۶ هزار پیغمبر برای آموختن به مردم آمدند تا انسان را از پوچی و تنگنا به سعادت برسانند.

,

آیت الله علما خاطر نشان کرد: امام راحل همواره بر تهذیب تاکید داشتند و اگر انسان تربیت و تهذیب را داشته باشد فتبارک الله احسن الخالقین می شود و اتفاقات روزهای اخیر که در کشور ما اتفاق افتاد به دلیل عدم بصیرت است.

,

وی با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل خاطر نشان کرد: آیت الله رییسی عکس حاج قاسم را به دنیا نشان داد و این حرکت جاودانه تا هزاران سال ماندگار شد که این اقدام رییس جمهور نشان از بصیرت و آگاهی است.

,

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: بصیرت، علم آموزی، تهذیب و قلم خوب داشتن را یاد بگیریم و به فرموده امام راحل خروجی مدارس و دانشگاه ها باید بچه مسلمان باشد.

,

, ,


رویکرد امسال آموزش و پرورش تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین است

,
, رویکرد امسال آموزش و پرورش تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین است, رویکرد امسال آموزش و پرورش تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین است,

به نقل از مرصادنیوز، سلمان محمدی  در آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه دخترانه عصمتیه برگزار شد، اظهار داشت: امسال ۳۷۰ هزار دانش آموز در ۴ هزار مدرسه در قالب ۱۵ هزار کلاس درس استان مشغول به تحصیل خواهند بود که ۲۶ هزار همکار شاغل فرهنگی متولی امر تعلیم و تربیت خواهند بود.

, مرصادنیوز،,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: از سه ماه گذشته کار آماده سازی مدارس آغاز شد و با تلاش و زحمات مجموعه همکاران شرایطی مهیا شد که دانش آموزان در مدرسه حضور یابند.

,

این مسئول با بیان اینکه امسال رویکرد در آموزش و پرورش تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین است، عنوان داشت: این مهم نقشه راه ما در آموزش و پرورش است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

,

وی بیان داشت: براساس سند تحول ماموریتی به ما ابلاغ شده  که هدف ما تربیت دانش آموزان طراز انقلاب اسلامی است و اینکه آنها را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم که مقدمه ساز ظهور آقا امام زمان(عج) باشند و بر همین اساس رویکرد ما تربیت چند ساحتی یعنی رشد متوازن و چند جانبه دانش آموزان و آموزش مهارتی است.

,

محمدی انتقال فرهنگ ها و ارزش هر کشوری به نسل دانش آموز را از کارکردهای آموزش و پرورش  عنوان و تصریح کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس برای ما یک فرصت تربیتی است که این کارکرد را به نحو احسن انجام دهیم و امروزه تنها راه برون رفت مشکلات در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی احیای ارزش ها و فرهنگ حاکم بر هشت سال دفاع مقدس است و باید پیام شهدا و دفاع مقدس را برای نسل جوان امروز تبیین کنیم.

,

محمدی خاطر نشان کرد: امنیت امروز ما مرهون رشادت های بزرگمردان دفاع مقدس است و به فرموده رهبری هفته دفاع مقدس فرصت شنیدن پیام شهیدان است.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در استان و‌امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم‌ وجود تهذیب و بصیرت در دانش آموزان گفت: اتفاقات روزهای گذشته در کشور به دلیل عدم بصیرت است.