نائب قهرمانی فوتسال دانش آموزی خراسان شمالی در مسابقات کشوری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول افضل جو، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت : چهارمین دوره مسابقات جام شهدای دانش آموز از ۲۷شهریور تا اول مهر ۱۴۰۱ به میزبانی تهران با حضور ۳۱ استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک ,

وی افزود: خراسان شمالی با بازی بسیار حرفه ای در ۶ دیدار انجام شده به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. 

,

افضل جو با بیان اینکه این دوره ازمسابقات در سطح بالایی برگزار شد و اکثر تیم ها از بازیکنان حرفه ای بهره مند بودند، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی کشور و معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش این دور از مسابقات را برگزار کردند.

,

وی ضمن قدر دانی از سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی برای پشتیبانی و حمایت از تیم دانش آموزی خراسان شمالی اظهارکرد: تلاش های مربی و سرپرست تیم  و همه بازیکنان تیم فوتسال بسیج دانش آموزی استان ستودنی بود که در آینده ای نزدیک ،طی مراسمی از تیم فوتسال بسیج دانش آموزی خراسان شمالی تقدیر می کنیم.

,

به گزارش عصر اترک، هاشم خاکشور، مربی تیم بوده و حامد عصبی  نیز سرپرستی تیم خراسان شمالی را برعهده داشت.

,

همچنین علیرضا ولی،محمدحسین پور ،جواد شاکری ،ایلیا صداقت،حسین الیاس،مهدی زارعی،سجاد ستاری،امیرمحمد عطاردی،احمد رضا بلبلی ،مهدی پهلوانلو،امیرعمادی و امین مهدی زاده اعضای تیم فوتسال دانش آموزی استان در این دور از مسابقات بودند.

انتهای پیام/

,
,
]
تیم فوتسال بسیج دانش‌آموزی خراسان شمالی در چهارمین دوره مسابقات جام شهدای دانش آموز، توانست در جایگاه نائب قهرمانی این دور از مسابقات قرار بگیرد.