گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با خانواده شهید اجاقی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران  در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از مجاهدت‌های این شهید والامقام در مقابله با آشوبگران و صیانت از امنیت شهر تاریخی و ولایتمدار تبریز در روزهای گذشته، شهادت او را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.

رئیس جمهور حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهید اجاقی را نماد دلبستگی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم شهر تبریز در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار، نشانه قدرشناسی این مردم نسبت به مدافعان امنیت و انزجار آنان از آشوب‌طلبان و اخلال‌گران نظام و امنیت عمومی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,


رئیسی خطه قهرمان‌پرور آذربایجان را گرانیگاه مبارزه برای استقلال و آزادی ایران در تاریخ معاصر خواند و گفت: تبریز چه در جریان انقلاب اسلامی و چه در پیش از آن، همواره یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های دفاع از استقلال و آزادی ایران بوده است و امروز نیز مردم ولایتمدار و میهن‌دوست این شهر، اجازه نخواهند داد امنیتی که به بهای خون صدها هزار شهید بدست آمده، از سوی گروه‌های سازماندهی‌شده و معارضان جمهوری اسلامی ایران، خدشه‌دار شود.

,
,


رئیسی در پایان این گفت‌وگو بر پیگیری پرونده شهادت شهید اجاقی از سوی مراجع مسئول تاکید کرد و به خانواده این شهید اطمینان داد، دولت با جدیت در کنار دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه، در راستای مجازات عاملان این جنایت تلاش خواهد کرد.

,
,


شهید حسین اجاقی از بسیجیان شهر تبریز بود که در جریان مقابله با اغتشاشات اخیر در این شهر، از سوی آشوبگران مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

,
]
سیدابراهیم رئیسی شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی گفت‌وگو کرد.